مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها به دنبال جذب بازیکنی در خط هافبک هستند و به این منظور طی روزهای آینده یک بازیکن کره ای وارد ایران خواهد شد.

اما مسعود شجاعی بازیکن لژیونر فوتبال کشور نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده و امکان بازی کردن پیدا کرده است. این بازیکن در بازی های پیش فصل اوساسونا نیز به میدان رفته است و بازوبند کاپیتانی این تیم را به عنوان کاپیتان دوم به بازو بسته است.

گذشته از موانع بزرگ انتقال وی به لیگ برتر از جمله داشتن قرارداد با باشگاه اوساسونا ، مبلغ بالای رضایتنامه و تمایل این باشگاه به حفظ وی ، از نظر قانونی نیز باید  شرایط برای امضای قرارداد با این بازیکن ایرانی بررسی شود.

آلبرت گریگوریان در این خصوص می گوید: در صورتی که باشگاه اوساسونا مسعود را بازیکن آزاد اعلام کند، این انتقال عملی است

گریگوریان، عضو کمیته برگزاری مسابقات گفت فقط در صورتی که اوساسونا شجاعی را بازیکن آزاد اعلام کند این انتقال عملی می شود: فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران تمام شده است و بنابراین طبق قوانین فیفا فقط دو بازیکن آزاد تا نیم فصل می توانند با این تیم قرارداد امضا کنند. مسعود با اوساسونا قرارداد دارد و به همین دلیل این انتقال عملی نیست.

با این حال هنوز مهلت نقل و انتقالات اسپانیا به پایان نرسیده است و اگر آنها مسعود را بازیکن آتزاد اعلام کنند این انتقال می تواند انجام شود. در غیر این صورت پرسپولیس نمی تواند قراردادی با این بازیکن منعقد کند و آنها باید تا پایان نیم فصل اول صبر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)