مرجع خبري پرسپوليس : فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با محمد رویانیان گفت: خوشحالم که باشگاه پرسپولیس می خواهد در سایر رشته های ورزشی تیمداری کند.


 

دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی در دیدار با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:

 

نیروی دریایی افتخار داشته سال ها در انزلی از باشگاه ملوان حمایت کند و در نهایت نیز 70 درصد سهام باشگاه ملوان را به مردم انزلی هبه کرده و سعی کرده در زمینه ورزش خدمات شایانی را هم به پرسنل نیروی دریایی و هم در سطح قهرمانی ارائه کند.

 

در این دیدار محمد رویانیان اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس قصد دارد علاوه بر فوتبال در سایر رشته های ورزشی نیز تمیداری کند. رویانیان در این باره نظر فرمانده نیروی دریایی را جویا شد که وی گفت: خوشحالم که چنین تصمیم گرفته اید. این اقدام موجب می شود که پرسپولیس به عنوان باشگاهی پرطرفدار مطرح فقط به مختص به تیم فوتبال نباشد و با فعالیت در چند رشته به معنای واقعی یک باشگاه باشد. این تصمیم می تواند اثر گذاری های فراوانی داشته باشد و قطعا یک اقدام سازنده و تاثیر گذار خواهد بود.

 

گفتنی است؛ امیردریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی و محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاح پمپ بنزین نیروی دریایی واقع در محل پادگان نیروی دریایی با یکدیگر ملاقات کردند. این پادگان به نام شهید مولایی آخرین شهید نیروی دریایی که در منطقه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید نامگذاری شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)