مرجع خبري پرسپوليس : محمدرضا خانزاده مدافع بلندقامت و 21 ساله پرسپوليس در دو بازي تداركاتي اخير اين تيم چهره‌اي درخشان داشت.


محمدرضا خانزاده كه عضو تيم زير 22 ساله‌هاي ايران است و هر از گاهي در اردوهاي اين تيم حاضر مي‌شود درباره بازي تداركاتي سرخپوشان پایتخت مقابل تیم فوتبال برق شيراز مي‌گويد:

 

 

«در اين بازي مانوئل ابتدا چهار پنج بازيكن جوان را به ميدان فرستاد و در نيمه دوم تنها من وكنعاني را در زمين نگه داشت. ما در نيمه دوم كنترل توپ و ميدان را در اختيار داشتيم. من هم از فاصله 30 متري يك شوت زدم كه به تير دروازه خورد يك پاس گل هم به زايد دادم.»

 

وي درباره اين گل و مقايسه‌اش با گل دربي مي‌گويد: «گل زايد از گل دربي او هم قشنگ‌تر بود چرا كه زايد از روي نقطه پنالتي ضربه سر زد و عقب‌تر از منطقه‌اي بود كه در دربي گل زد.»

 

وي درباره شرايط پرسپوليس مي‌گويد: «نسبت به قبل شرايطمان خيلي بهتر شده اما خب 8 نفرمان نيستند.»

 

خانزاده در پاسخ به اين سوال كه مانوئل بعد از بازي به شما چه گفت؟ مي‌گويد: «حرف خاصي نزد ولي از جوان‌ها راضي بود چون كارهايي كه از ما خواسته بود را انجام داديم.»

 

آيا خانزاده و ساير جوان‌ها مي‌توانند به تركيب اصلي برسند؟ «صد درصد بازي خواهيم كرد اما معلوم نيست كي فرصت بازي به ما برسد.»

 

خانزاده درباره پست بازي‌اش مي‌گويد: «خودم بيشتر دفاع وسط را دوست دارم. در تيم ملي هم در اين پست بازي مي‌كنم. نخستين بار آقاي دايي من را در دفاع راست بازي داد و در بازي‌هاي تداركاتي پرسپوليس هم در اين پست بازي كرده‌ام.»

 

مدافع جوان پرسپوليس درباره انتقاداتي كه به سامان آقازماني مي‌شود، مي‌گويد: «به نظر من هر كس جاي آقازماني بود از كوره درمي‌رفت. آقازماني اعتماد به نفس خوبي دارد و اميدوارم خدا به او كمك كند تا شرايطش را تغيير بدهد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)