مرجع خبري پرسپوليس : نيمكت‌نشيني، تا اينجاي كار تنها سهم هادي‌ نوروزي از فصل دوازدهم بوده كه البته در ترافيك امروز خط حمله مي‌شد پيش‌بيني‌اش كرد.


به همين خاطر بود كه شايعه جدايي او از پرسپوليس را ‌شنيديم، شايعه‌اي كه نوروزي درستي‌اش را يكجا رد مي‌كند: «من به هيچ عنوان قصد جدايي از پرسپوليس را ندارم و مطمئن باشيد مي‌مانم.

 

نمي‌دانم چه كساني و با چه هدفي اين شايعه را مطرح كرده‌اند اما الان هم از لحاظ آمادگي بدني خوشبختانه شرايط خوبي دارم و منتظر فرصت هستم تا خيلي چيزها را ثابت كنم.»

 

نوروزي البته اين آمادگي را با گلزني در بازي‌هاي دوستانه پرسپوليس نشان داده و مي‌گويد: «اين روزها سفت و سخت تمرين مي‌كنم تا بتوانم خودم را به تركيب اصلي برسانم. نيمكت‌نشيني براي هر بازيكني تحمل‌ناپذير است ولي من دست از مبارزه برنمي‌دارم و آنقدر خوب بازي مي‌كنم تا به تركيب اصلي برسم و شرايط را عوض كنم.»

 

جالب وقتي است كه او مي‌گويد به‌خاطر اين نيمكت‌نشيني‌ها از سرمربي ناراحت نيست: «از ژوزه ناراحت نيستم. از خودم ناراحتم كه نتوانستم طوري كار كنم كه به تركيب اصلي برسم و او به من اعتماد كند. با اين حال ناراحت نيستم و مطمئن باشيد به زودي با عوض كردن نظر ژوزه به تركيب اصلي پرسپوليس مي‌رسم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)