مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل و معاونین باشگاه پرسپولیس به همراه جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم، امشب در ضیافت افطاری که با همکاری باشگاه پرسپولیس و هماهنگی بازداشتگاه اوین برگزار شده بود، حضور پیدا کردند.


مدیر عامل و معاونین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همراه جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم، امشب در ضیافت افطاری که با همکاری باشگاه پرسپولیس و هماهنگی بازداشتگاه اوین برگزار شده بود، حضور پیدا کردند.

 

 

در جریان این حضور، حاضران ابتدا افطار را در محیطی صمیمی و معنوی صرف کردند و پس از آن در سالن آمفی تئاتر حاضر شدند. رشیدی رئیس بازداشتگاه اوین در ابتدای برنامه، پشت تریبون رفت و پس از خیرمقدم به اعضای باشگاه و تیم پرسپولیس مطالبی را مطرح نمود.

 

وی با اعلام این مطلب که حاضران همگی افطار را میهمان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بودند، خاطر نشان کرد: برنامه هایی مثل حضور پرسپولیسی ها می تواند محیط شادی را ایجاد کند که آثار مثبتی را بر جای می گذارد.

 

پس از سخنرانی، نوبت به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری رسید. یکی از هنرمندان به نام فریبرز کشاورز بعد از اجرای دو قطعه موسیقی زیبا از پرسپولیسی ها قول گرفت در دربی با تلاش زیاد به پیروزی برسند که با تشویق حاضران همراه شد.

 

برنامه بعدی اجرای سرود «علی ای همای رحمت» بود که توسط یک ایرانی و دو تبعه از مالی و تانزانیا ارائه گردید. جالب توجه بود که دو فرد آفریقایی تبار به ترتیب از علاقه مندان به پرسپولیس و استقلال بودند.

 

بعد از پایان برنامه های هنری نوبت به بازی فوتسال رسید که در سالن ورزشی بازداشتگاه اوین بین تیم بازداشتگاه و تیم باشگاه برگزار شد.

 

با شروع بازی فوتسال؛ سردار محمد رویانیان که افطار را در هتل اسپیناس در جمع مسئولان فدراسیون های وزنه برداری و کشتی بود، خود را به سالن رساند.

 

مدیر عامل پرسپولیس به محض حضور، در محاصره خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی قرار گرفته و با سوالات گوناگون به استقبال او رفتند.

 

در بازی فوتسال وحید قلیچ، کاظم سیدعلیخانی، جواد حسن زاده، اسماعیل حلالی و تعدادی از بازیکنان تیم «ب» برای پرسپولیس به میدان رفتند که در نهایت با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسیدند. ابراهیم آشتیانی از پیشکسوتان حاضر در مراسم بود که البته به میدان نرفت.

 

در مراسم امشب (پنجشنبه) جمعی از بازیکنان پرسپولیس هم بعد از پایان تمرین راهی بازداشتگاه اوین شدند. مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی، سامان آقازمانی، محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگری، امیر عابدزاده و… سرخپوشانی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

 

آنها به دلیل خستگی در تمرین، اواسط بازی فوتبال تصمیم به ترک سالن گرفتند که قبل از آن مهدی مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس به درخواست مدیر عامل باشگاه همراه سرخپوشان به سمت سکوی تماشاگران رفتند که با تشویق های بی امان حاضران روبرو شدند و پس از آن خداحافظی کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)