مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه داماش و هیات فوتبال استان گیلان مکان برگزاری مسابقه تیم های داماش و پرسپولیس را ورزشگاه عضدی رشت معرفی کرده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش از سری رقابت های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19:10 روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت اما دو روز مانده به انجام مسابقه هنوز مکان برگزاری بازی مشخص نیست.

 

 

باشگاه داماش و هیات فوتبال گیلان مکان میزبانی بازی را ورزشگاه عضدی اعلام کرده اند اما این تصمیم با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

 

پرسپولیسی ها می گویند به دلیل مصنوعی بودن چمن ورزشگاه عضدی و احتمال مصدومیت بازیکنان، با توجه به احداث ورزشگاه سردار جنگل و دارا بودن چمن طبیعی و سالم مسابقه باید در ورزشگاه اول شهر رشت برگزار شود.

 

اعتراض پرسپولیسی ها تا این لحظه به ثمر نشسته و تصمیم جدید این است که بازی دو تیم به ورزشگاه سردار جنگل منتقل شود.

 

این تصمیم با اعتراض داماشی ها و مسئولان فوتبال گیلان مواجه شده تا در فاصله 48 ساعت مانده به آغاز مسابقه مکان برگزاری بازی نامعلوم باشد.

 

مسئولان و کادر فنی داماش می گویند فقط در عضدی بازی می کنند و در صورتی که تا روز یکشنبه روی تصمیم خود پافشاری کنند مشخص نیست سرنوشت این بازی چه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)