مرجع خبری پرسپولیس : قويترين مرد المپيک 2012 و مرد نقره اي دو و ميداني ايران در المپيک امروز رسما سرخپوش شدند.

احسان حدادی، پرتابگر دیسک ایران که در بازی های المپیک 2012 لندن به مدال نقره دست پیدا کرد عصر امروز با حضور در دفتر محمد رویانیان قرارداد یکساله با پرسپولیس امضا کرد و به عضویت تیم دو و میدانی پرسپولیس درآمد.

 

عصر امروز در باشگاه پرسپوليس دو خريد بزرگ رويانيان رسما با اين باشگاه قرارداد امضا کردند و سرخپوش شدند. بهداد سليمي قويترين مرد المپيک 2012 و جهان ، و احسان حدادي دارنده مدال نقره پرتاب ديسک در المپيک امروز رسما با عقد قراردادهاي جداگانه اي به باشگاه پرسپوليس پيوستند تا اين باشگاه فعاليت خود را در رشته هاي وزنه برداري و دو و ميداني به صورت رسمي آغاز کند.

 

حدادی علاوه بر شرکت در رقابت‌های لیگ داخلی، در مسابقات بین المللی دایاموند(الماس)  و جایزه بزرگ هم با نام پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد. قرارداد حدادی با پرسپولیس یک ساله است.

 

رویانیان و حدادی عصر روز پنجشنبه مذاکرات اولیه را در نشستی یک ساعته انجام دادند و این قرارداد لحظاتی پیش از سوی طرفین به امضاء رسید.

 

احسان حدادي  پس از عقد قرارداد اعلام کرد که از کودکي علاقه مند به پرسپوليس بوده و هم اکنون روياي کودکي اش به واقعيت تبديل شده است.

باشگاه پرسپوليس پس از پايان رقابت هاي المپيک اعلام کرد قصد تيم داري در رشته هاي مدال آور المپيک را دارد و به احتمال زياد تيم کشتي اين باشگاه نيز با جذب مدال آوران المپيکي در آينده اي نزديک شروع به کار خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)