مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه عضدی تحت تاثیر هواداران داماش گیلان قرار گرفت.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل داماش از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه عضدی رشت بر روی چمن مصنوعی برگزار شد.

*در این تمرین مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کردند که طبق نظر ژوزه تمرین پشت در‌های بسته برگزار شود اما به یک‌باره در‌های ورزشگاه عضدی باز شد و حدود 500 هوادار داماش به داخل ورزشگاه آمدند. داماشی‌ها ابتدا با الفاظی ناشایست به برخی از بازیکنان پرسپولیس مانند انصاری‌فرد و برخی دیگر از بازیکنان این تیم بی‌احترامی کردند و سپس به تشویق علی دایی پرداختند. در مرحله بعد نیز به شدت علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند و به شیرینی سرپرست پرسپولیس با شعارهایی بی‌احترامی کردند.

*بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز ابتدا به دور زمین دویدند و سپس به کار با توپ و فوتبال تیمی پرداختند. تعدادی از اعضای کادرفنی داماش نیز این تمرین را نظاره‌گر بودند. ژوزه مانوئل نیز ورزشگاه عضدی را دقایقی مورد ارزیابی خود قرار داد.

*در طول تمرین باز هم هواداران داماش با سر دادن شعار علیه برخی بازیکنان پرسپولیس، تمرین این تیم را تحت تأثیر قرار دادند که این موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس به مسئولان ورزشگاه عضدی اعتراض داشته باشند و از آن‌ها بخواهند که سریع‌تر ورزشگاه عضدی از حضور هواداران خالی شود. اما با وجود قول‌های داده شده هیچ تغییری در جو ورزشگاه بوجود نیامد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)