مرجع خبری پرسپولیس : در این مجموعه در آستانه دربی هفتاد و پنجم پایتخت سعی کرده ایم تعدادی از گل های خاطره انگیز و قدیمی پرسپولیس را جمع آوری کنیم.

 

گل هایی که هرکدام حساسیت ویژه ای نسبت به گل های عادی داشته اند و شادی بی حد و حصری برای هواداران و حسرت بی پایانی برای رقیبان به جا گذاشته اند. روی ادامه مطلب کلیک کنید…

 

 

 

دربی 74 – گل های اول مجموعه سه گل تاریخی ایمون زاید از پرسپولیس در دقایق 80 تا 90 دربی 74 است:

ایمون زاید (’81) : دانلود

ایمون زاید (’82) : دانلود

ایمون زاید (’91) : دانلود

 

 

دربی 69 – دقیقه هشت بازی محمد نوری وارد محوطه جریمه استقلال شد و با یک ضربه قیچی زیبا توپ را وارد دروازه استقلال کرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد!

محمد نوری : دانلود

 

 

دربی 68 – اولین دربی پرسپولیس تحت هدایت علی دایی . پس از 3 سال تساوی یک یک دربی ، شوت کریم باقری از وسط زمین برد دو بر یک طلسم شکن پرسپولیس را به دنبال داشت:

کریم باقری: دانلود

 

 

دربی 63 – اولین تجربه افشین قطبی با پرسپولیس در دربی بسیار بد آغاز شد و تیم او با یک گل عقب افتاد. برتری استقلال ادامه داشت تا اینکه محسن خلیلی در دقیقه 84 ناجی قطبی شد و با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند:

محسن خلیلی : دانلود

 

 

دربی 61 – اولین دربی پرسپولیس تحت هدایت مصطفی دنیزلی بود. گل های پرسپولیس هردو به نوعی دیدنی بودند و برد پرسپولیس را رقم زدند:

مهرزاد معدنچی : دانلود

مهرداد اولادی: دانلود

 

 

دربی 49 – 9 دی ماه 79 به عنوان یکی از جنجالی ترین دربی  های تاریخ با زد و خوردهای بازیکنان دو تیم از یاد هیچ کدام از طرفداران دو تیم نخواهد رفت که در کمال تعجب بازی تا پایان 90 دقیقه ادامه پیدا کرد! پرسپولیس تا آخرین ثانیه های بازی دو بر یک عقب بود که گل زیبای علی کریمی کار را به تساوی دو بر دو کشاند:

علی کریمی: دانلود

 

 

 

دربی 46 – از معدود رویارویی های دو تیم در جام حذفی بود که در فینال رقم خورد و با گل های هاشمی نسب و پیروانی جام در دستان سرخپوشان آرام گرفت:

مهدی هاشمی نسب : دانلود

افشین پیروانی : دانلود

 

 

دربی 43 – پرسپولیس 3-0 استقلال! بیستم تیرماه 76 روزی که فرشاد پیوس برای همیشه کفش هایش را آویزان کرد و مهدوی کیا اولین بار برای پرسپولیس در دربی به میدان رفت یکی از قاطع ترین بردهای تاریخ دربی پس از شش تای 52 و برد 4-1 پرسپولیس در سال 1350 رقم خورد:

ادموند بزیک : دانلود

مهدی مهدوی کیا : دانلود

بهنام طاهرزاده : دانلود

 

تهیه و تنظیم : مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)