مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: استرس داشتيم دربي به خوبي تمام شود و مشکلي براي تماشاگران به وجود نيايد.

غلامرضا بهروان در خصوص تساوي دو تيم پرسپوليس و استقلال در دبي 75 عنوان کرد: در جريان بازي استرس داشتم بازي به خوبي تمام شود و هواداران سالم به خانه‌هاي خود بازگردند. متاسفانه اتفاقي در ديدار رخ داد که باعث نگراني شد. تعداد خيلي کمي از هواداران صحنه‌هايي را به وجود آوردند که تاسف بار بود.

وي ادامه داد: بازيکنان دو تيم جو را آرام کردند و مشکل خاصي به وجود نيامد. تماشاگران بايد آستانه تحمل خود را بالا ببرند. اين گونه نيست که در فوتبال يک اتفاقي بيفتد و بخواهيم با اعتراض و پرتاب اشياء با آن موضوع روبه رو شويم.

سرپرست سازمان ليگ در خصوص مقصر اين رويدادها تصريح کرد: نمي‌توانم در اين مورد صحبت کنم. حسن زاده هم در ورزشگاه حضور داشت و گزارش‌ها را ارسال و برابر قانون با متخلفين برخورد خواهيم کرد.

بهروان درباره تذکري که به سرپرستان دو تيم در دقيقه 75 بازي داد. گفت: از سرپرستان دو تيم خواهش کردم با ليدرها هماهنگي بيشتري داشته باشند. بازيکن فوتبال هم جز افراد اين مملکت هستند و بايد محافظ جان آنها باشيم.

وي درباره اينکه گفته مي‌شود خواسته سازمان ليگ تساوي در دربي بوده يادآور شد: به هيچ عنوان چنين چيزي صحت ندارد. اگر تيمي گل مي‌زد مي‌توانستيم جلوي آن را بگيريم؟چنين مسائلي را نبايد به هيچ عنوان مطرح کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)