مرجع خبری پرسپولیس : ايمون زايد با ابراز ناراحتي شديد از نيمكت‌نشيني خود مقابل استقلال مي‌گويد شايد ژوزه من را دوست ندارد كه در بازي مقابل استقلال به من بازي نداد.

مهاجم پرسپوليس  درباره تساوي تيمش مقابل استقلال اظهار كرد: اين بازي بود كه من بيش از اين خيلي منتظر آن بودم و دوست داشتم براي تيمم به ميدان بروم.

وي افزود: اين طبيعي است كه تدابير زيادي داشتم كه در بازي مقابل استقلال به ميدان بروم اما خيلي ناراحت هستم كه بازي نكردم. واقعا نمي‌دانم دليل اين اتفاق چيست؟ شايد سرمربي تيم از من خوشش نمي‌آيد البته نمي‌دانم شايد هم خوشش مي‌آيد و هدف ديگري داشته است.

زايد افزود: يكي از دلايل اصلي من براي بازگشت به پرسپوليس اين بود كه در داربي گذشته سه گل به استقلال زده بودم؛ واقعا نمی دانم چرا مربي من را به ميدان نفرستاد. من کاملا آماده بودم اما نمی‌دانم چرا در این بازی این فرصت را پیدا نکردم که به میدان بروم.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كني اگر به زمين مي‌آمدي مي‌توانستي براي پرسپوليس مثمرثمر واقع شوي؟ گفت: به نظر من اينطور است حداقل مي‌توانستم يك حركت خوب براي تيم انجام دهم و حتي شايد گلزني هم مي‌كردم. من صداي هواداران را كه اسم من را صدا مي‌زدند و از مربي درخواست تعويض من را داشتند مي‌شنيدم؛ واقعا ناراحتم.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه كدام تيم بايد در اين بازي پيروز مي‌شد، گفت: ما خيلي بهتر از استقلال بوديم و مي‌توانستيم بازي را ببريم. من قبلا هم گفته بودم و امروز هم ديديدم كه استقلال زياد خوب كار نكرد، همين موضوع من را بيشتر ناراحت مي‌كند چون كه پرسپوليس بايد استقلال را مي‌برد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)