موقعیت پرسپولیس به نظر بیشتر بود!

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از کسب نتیجه برابر پرسپولیس گفتند که به هدف خود برای کسب تساوی دست پیدا کردند.

 

مهاجم استقلال گفت که دربی 75 کسل‌کننده‌ترین دربی‌ بوده که تاکنون تجربه کرده است و تاکید کرد: باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم ولی متاسفانه این گونه نشد. بازی برای هوادار‌ان ما خوب نبود ولی شاید برای طرفداران پرسپولیس هیجان داشت.

آرش برهانی پس از تساوی در دربی 75 گفت: طرفداران استقلال دوست داشتند ما در این بازی برنده باشیم اما بازی خوبی نبود. در 12،13 دربی که تجربه کردم این دربی از همه کسل کننده‌تر بود.

وی در مورد کیفیت بازی اظهار داشت: دو تیم بازیکنان خوب زیادی دارند و توقع از دو تیم زیاد است. باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم ولی متاسفانه این گونه نشد. بازی برای هوادار‌ان ما خوب نبود ولی شاید برای طرفداران پرسپولیس هیجان داشت.

برهانی در مورد شرایط خود گفت: آمادگی‌ خوبی داشتم و فکر نمی‌کردم در این بازی این گونه باشم. نه زیاد خوب بازی کردم و نه موقعیت زیادی برای من ایجاد شد.

وی در مورد کیفیت بازی استقلال تصریح کرد: اگر در همه بازی‌ها مانند بازی مقابل ملوان باشیم می‌توانیم نتیجه مطلوبی بگیریم اما در این بازی این گونه نبودیم و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم.

برهانی ادامه داد: در 6 هفته‌ای که از لیگ می‌گذرد در اکثر بازی‌ها در 20 دقیقه اول گل خورده‌ایم و سپس به دنبال جبران آن بوده‌ایم که باید این ضعف خود را برطرف کنیم. پرسپولیس در این بازی سورپرایزمان کرد و اگر مانند بازی با ملوان ظاهر می‌شدیم بازی را می‌بردیم.

مهاجم استقلال گفت: استرس بازی بالا بود و منطقی بازی نکردیم. جاهایی که باید توپ می‌رسید نرسید. تا حالا چنین شرایطی برایمان پیش نیامده بود. البته پرسپولیس هم همینطور بود. در این بازی اگر هواداران هم حضور نداشتند بازی مسخره‌ای را شاهد بودیم.

 

برهانی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی حل شده یا خیر گفت: هنوز 7 ماه است که پول نگرفته‌ایم و امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود.

 

 

زندی: کار دفاعی انجام دادیم تا گل نخوریم/باید از تماشاگران عذرخواهی کنیم

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بیشتر تمرکزمان روی این بود که گل نخوریم و به همین دلیل بیشتر کار دفاعی انجام دادیم.

 

 

فریدون زندی پس از تساوی بدون گل دربی اظهار داشت: بیشتر تمرکزمان روی این بود که گل نخوریم برای همین بیشتر کار دفاعی انجام دادیم و در حمله کم تعداد بودیم ولی به پرسپولیس اجازه ندادیم موقعیت زیادی روی دروازه ما ایجاد کند.

 

وی با اشاره به کیفیت بازی گفت: می‌توانستیم بهتر باشیم. مشکل ما ایجاد موقعیت است که امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

 

هافبک استقلال با اشاره به وضعیت مالی باشگاه استقلال گفت: همه می‌دانند که باشگاه در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و وضعیت مالی چندان خوبی ندارد.

 

وی نتیجه تساوی را عادلانه دانست و بیان کرد: باید از مردم عذرخواهی کنیم زیرا هر دو تیم بازی بدی را انجام دادند. همه منتظر بودند یک بازی خوب را ببیند اما متاسفانه این گونه نشد.

 

وی اظهار نظر در مورد قهرمانی زود دانست و گفت: بعد از انجام 5 و 6 بازی نمی‌توان راجب قهرمانی صحبت کرد، باید منتظر ماند تا بازی‌های بیشتری انجام بگیرد.

 

زندی در مورد شایعه انتقال خود به تیم‌های قطری گفت: من فعلا اینجا هستم و برای استقلال بای می‌کنم، نمی‌دانم چرا بعضی از رسانه‌ها از قول من بعضی چیزهای کذب را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

 

 

صادقی: موقعیت پرسپولیس به نظر بیشتر بود!

مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی این تیم در دربی گفت: به نظر موقعیت‌های پرسپولیس در این دیدار بیشتر بود.

 

امیرحسین صادقی در پایان دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: پرسپولیس موقعیت های بیشتری روی ضربات ایستگاهی داشت و این طور به نظر می رسید که آنها در مجموع بیشتر موقعیت داشتند.


وی ادامه داد: متاسفانه جایگاه استقلال سزاوار این تیم نیست و مسائل داخلی باشگاه باعث شده ما نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. اما مطمئنا با ادامه رقابتها و در هفته های بعدی نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و به جایگاه اصلی خود در جدول بازمی گردیم.

 

وي در پاسخ به اين پرسش كه اعتراض تماشاگران مي‌توانست به دليل كيفيت پايين بازي باشد؟ گفت: به هر حال روي تماشاگر هم فشار مي‌آيد اما به هيچ عنوان اين حركات برازنده فوتبال ما نيست و اميدوارم تشويق تماشاگران بهتر از اينها باشد.

 

صادقي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه چرا دو تيم محتاط بازي مي‌كردند، گفت: شرايط داربي سخت است و هر دو تيم دوست ندارند ببازند متاسفانه به خاطر اينكه نبازيم استرس زيادي داشتيم اما در كل نتيجه تساوي عادلانه بود.

 

علي حمودي نيز درباره اين بازي گفت: بازي چندان دلچسب نبود و نتيجه تساوي عادلانه‌ترين نتيجه بود. دو تيم محتاط بازي كردند و بازيكناني در هر دو تيم بودند كه اولين دربي‌شان را تجربه مي‌كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)