مرجع خبری پرسپولیس : رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال با ابراز رضايت از عملكرد تركي در شهرآورد 75 گفت: بر خلاف تصور برخي، قضاوت تركي بي‌حاشيه بود.

حسين عسگري که صحبت های زیادی در خصوص ماندن یا رفتن وی از فدراسیون مطرح شده پس از پايان شهرآورد 75  با ابراز رضايت از عملكرد تيم داوري اين ديدار گفت: از قضاوت تركي و همكارانش كاملا راضي هستم چرا كه بر خلاف تصور برخي، او در اين بازي هيچ اشتباهي نداشت و توانست به خوبي بازي را اداره كند.

وي در ادامه گفت: سرپرست پرسپوليس پيش از بازي به من گفته بود پس از انتخاب تركي به عنوان داور شهرآورد، برخي افراد با آن‌ها تماس گرفته و گفته‌اند كه كارشان تمام است و چون تركي داور بازي است نبايد اميدي به پيروزي داشته باشند! اما اكنون همه متوجه شدند كه آن حرف‌ها درست نبوده و قضاوت تركي بي‌حاشيه بوده است.

رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال كه نظارت داوري شهرآورد 75 را بر عهده داشت درباره عملكرد تركي در اداره حاشيه‌هاي به وجود آمده توسط تماشاگران گفت:‌ اگر تركي داور باتجربه‌اي نبود ممكن بود در آن لحظات به مشكل بربخورد. او با همكاري دستيارانش به خوبي حاشيه‌ها را مديريت كرد و كاري كرد كه بازي به خوبي پايان يابد.

وي در پايان گفت: صحنه داوري خاصي در اين بازي نديديم و تنها ممكن است صحنه خاصي از ديد ما دور مانده باشد و توسط دوربين‌ها شكار شده باشد اما تا جايي كه ما بازي را ديديم اشتباه خاصي در كار داوران رخ نداد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)