مرجع خبری پرسپولیس : مرتضي محصص گفت: به دليل استرس بالاي هر دو تيم تهراني، كيفيت تاكتيكي داربي 75 بالا نبود.

 

اين مدرس فيفا درباره نكات فني بازي پرسپوليس و استقلال بيان كرد: پرسپوليس با تغييراتي كه مانوئل ژوزه در خط دفاعي‌اش انجام داده بود با سه دفاع بازي را شروع كرد ولي تركيب استقلال تغيير چنداني نداشت.

 

وي افزود: چون دو تيم ميل به حمله داشتند بسيار عجله مي‌كردند و اين مسئله باعث شد تا بسيار باز فوتبال بازي كنند و نتوانند به حفظ توپ بپردازند.

 

وي ادامه داد: پرسپوليس با استفاده صحيح از كريمي و مهدوي كيا بازي را خوب شروع كرد و در نيمه دوم هم استقلال با فرستادن حنيف عمران‌زاده به نوك حمله قصد غافلگيري حريف را داشت كه تدبير بدي نبود چون كه نيلسون دروازه‌بان بلندقدي نيست.

 

اين كارشناس فوتبال همچنين تعويض‌هاي دو تيم را ديرهنگام دانست و اظهار كرد: ساموئل و توزي در استقلال و نوري در پرسپوليس دير به ميدان آمدند و ژوزه مي‌توانست از كاظميان يا زائد هم استفاده كند هرچند كه با روندي كه بازي داشت تعويض‌ها تاثير چنداني نداشت.

 

وي افزود: استقلال در این بازی بازيكن شاخصي نداشت كه بگوييم از بقيه بهتر بود. در پرسپوليس غلامرضا رضايي بعد از مدت‌ها بسيار خوب بازي كرد.

 

محصص ادامه داد: ترافيك در خط حمله پرسپوليس را مي‌توان با ترافيك در خط هافبك استقلال مقايسه كرد و اين سيستم استفاده چرخشي از مهاجمان بسيار خوب است.

 

وي در پايان گفت: ژوزه مي‌تواند با اين سيستم سه دفاعه كه بازي كرد در ديگر بازي‌ها نتيجه بگيرد اما استقلال بايد روند بازي خود را تغيير دهد چون بازي اين تيم قابل پيش‌بيني شده هرچند تا دو، سه هفته ديگر مي‌توان اين دو تيم را بهتر تحليل كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)