مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران، با بيان اينکه بعضي ها تنها به فکر حاشيه سازي هستند، گفت: در ديدار با استقلال موقعيت هاي فراواني را از دست داديم که اين مساله خود يک ضعف براي تيم پرسپوليس است.


محمد رويانيان افزود: ازنتيجه بدست آمده مقابل استقلال رضايت ندارم و مي توانستيم برنده اين بازي مهم باشيم.

 

وي ادامه داد: متاسفانه در ديدار با استقلال با وجود آنکه موقعيت هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد کرديم، ولي به هيچ عنوان نتوانستيم آنها را به گل تبديل کنيم.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران، گفت: تبديل نکردن موقعيت ها به گل يک ضعف در تيم ما است که بايد با تلاش کادر فني اين ضعف هر چه سريعتر برطرف شود.

 

وي درادامه خطاب به بازيکنان پرسپوليس تصريح کرد: از شما انتظار داريم دربازي هاي بعد بهتر از ديدار مقابل استقلال کار کنيد و انتظارات به حق هواداران را برآورده سازيد.

 

وي درخصوص شايعات اخير مبني براحتمال اخراج مانوئل ژوزه درصورت ادامه ناکامي هاي پرسپوليس، اظهار داشت: به تنهايي در چنين مواردي تصميم نخواهم گرفت، اما بايد اين را اعلام کنم که برخي اخبار و اظهار نظر ها در اين خصوص صحت ندارد.

 

رويانيان خاطرنشان کرد: اميدوارم بازيکنان ما در ديدار بعدي خود نيز روند رو به رشد شان را ادامه دهند و شايستگي ها بالاي خود را به اثبات برسانند تا تيم به شرايط آرماني بازگردد.

 

وي با انتقاد ازحواشي اطراف تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: متاسفانه برخي افراد از ابتداي فصل تيم ما را به حاشيه بردند و با شروع نقل انتقالات بازيکنان ما را ميلياردي لقب دادند و از صحبت هاي ما در خصوص بر گزاري مسابقات در ماه مبارک رمضان حاشيه ساختند. نمي دانم اين افراد چطور تيم ما را ميلياردي دانستند که به خود اجازه حاشيه سازي دادند.

 

وي با اشاره به ديگر مشکلات تيم، تاکيد کرد: با اولين شکست پرسپوليس عليه سرمربي ما مصاحبه هاي تندي شد و ما بايد مقابل اين جو سازي ها ايستادگي کنيم.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس، گفت: از هواداران مي خواهم که اجازه حاشيه سازي را به برخي افراد ندهند و از تيم محبوب خود و مديريت آن حمايت کنند تا به نتيجه مطلوب برسيم و همچنين از بازيکنان مي خواهم عيار واقعي خود را در ديدار هاي آينده نشان دهند.

 

وي درخصوص راهکارهاي خود براي مقابله با اين حاشيه سازي ها، اظهار داشت: برخي دوستان هميشه براي تيم ما حاشيه سازي مي کنند، به همين سبب برنامه هايي را دردستور کار قرار داده ايم تا حاشيه سازي ها را خنثي کنيم و بازيکنان در آرامش کار خود را دنبال کنند.

 

رويانيان با اشاره به سنگ پراني هاي انجام شده در ديدار پرسپوليس و استقلال، گفت: اينکه اين اتفاق ابتدا از سوي هواداران کدام تيم صورت گرفت کاري ندارم، اما اين مساله به ضرر تيم ما که بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشته بود، شد و توقف بازي تيم ما را از روند خوب خود خارج کرد.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص کار هاي فرهنگي صورت گرفته از سوي اين باشگاه در روزهاي گذشته، اظهارداشت: به نظر من بزرگترين و مهمترين کار براي حفظ ارزش ها توجه ويژه به مسايل فرهنگي در باشگاه پرسپوليس است. در صورتي که پرسپوليس به تيمي قوي و تمام عيار تبديل شود به مسولان نظام اطمينان مي دهم اين تيم منشا تاثيرات فرهنگي زيادي در کشورمان باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)