مرجع خبری پرسپولیس : روبرتو دسوسا بازیکن برزیلی امسال پرسپولیس است که در ابتدای فصل از لیگ برتر پرتغال راهی کشورمان شد تا مشکل خط هافبک پرسپولیس را برطرف کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، اما مصدومیت وی در مسابقه هفته سوم برابر گهر در ورزشگاه آزادی نزدیک به یک ماه است که این بازیکن پرسپولیس را خانه نشین کرده است.

 

ابتدا جای امیدواری بود که با لیزر درمانی و فیزیوتراپی صدمه دیدگی مینیسک این بازیکن ترمیم شود و در کمتر از یک ماه امکان حضور مجدد او در میادین مشخص شود اما با MRI مجدد مشخص شد رباط صلیبی او نیز درگیر شده و در صورت عمل جراحی به احتمال فراوان روبرتو سوسا حداقل 6 ماه دیگر نیز دور از میادین خواهد بود.

 

این بدان معنا خواهد بود که این بازیکن برزیلی دستکم تا  حول و هوش هفته های بیست تا سی لیگ برتر از ترکیب پرسپولیس خارج خواهد شد و خلاء جدی پرسپولیسی ها در پست هافبک دفاعی را پررنگ تر خواهد کرد.

 

سرخپوشان در شرایط عادی نیز در این پست کمبود بازیکن داشتند و غیبت طولانی مدت سوسا نیز بر مشکلات خواهد افزود. گذشته از آن پرسپولیسی ها امسال در لیگ قهرمانان آسیا نیز حاضر نیستند و تکلیف بیشتر مسابقات این تیم در لیگ برتر و جام حذفی تا پایان سال جاری مشخص خواهد شد.

 

از طرفی فراموش نکرده ایم رفتار انسان دوستانه اسپانیایی ها با مسعود شجاعی بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال کشورمان را که پس از پارگی رباط صلیبی با وجود اینکه قراردادش رو به اتمام بود قرارداد جدیدی روی تخت بیمارستان با او امضا کردند تا این بازیکن خارجی اوساسونا در کشور بیگانه به جای احساس غربت به هم تیمی های خود ببالد.

 

پرسپولیسی ها نیز می توانند با توجه به نیاز مبرم به جذب یک بازیکن خارجی دیگر در این پست نام سوسا را به دلیل مصدومیت از فهرست بازیکنان خود خارج کنند و اقدام به جذب یک بازیکن جایگزین کنند و از طرف دیگر به عنوان بازیکن پایه ، بازیکن فصل بعد ، مربی ، آنالیزور و یا هر عنوان سمبلیک دیگری با سوسا قرارداد امضا کنند تا حق و حقوق این بازیکن نیز تضییع نشود. قراردادی که می تواند هزینه های درمان او را شامل شود و البته در حد و اندازه های بازیکنان ثابت تیم نباشد.

 

سوسا که عمدی در مشکل به وجود آمده برای خود در بازی با گهر و دوری شش ماهه اش از میادین نداشته بدون شک اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد و از اینکه یک فصل فوتبالی را از دست داده وضع بدی را سپری می کند و با این تصمیم می توان هم منافع باشگاه را در نظر گرفت و هم رفتار انسانی خوبی با این بازیکن خارجی تیم پرسپولیس داشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)