مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم صبای قم گفت: برای حضور در تیم پرسپولیس پس از نیم فصل فکری نکرده ام ولی در کل تیم جوان خودم را به حاشیه های پرسپولیس ترجیح می دهم.

یحیی گل محمدی در گفتگو با خبرنگاران پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: آمادگی حضور در پرسپولیس را دارم چون امسال صبا را خودم بسته ام و می خواهم در این تیم باشم ولی در سال های بعد شاید در پرسپولیس حضور داشته باشم.

وی با اشاره به وجود برخی ناهماهنگی ها در دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، گفت: متاسفانه کمیته داوری دارای برخی ناهماهنگی های بزرگ است مثلا ما می‌بینیم یک داور دو هفته متوالی مسابقات یک تیم را قضاوت می کند و البته غیر از این نیز ما می بینیم که بسیاری از تیم‌ها از اشتباهات داوری رنج می برند.

گل محمدی در رابطه با حضور هواردارن پرشور تراکتورسازی نیز عناون کرد: تیم ما جوان است و طبیعی است که حضور طرفدارن پر تعداد تراکتورسازی روی آن ها تاثیر خواهد گذاشت.

وی بیان كرد: تراكتورسازی یكی از تیم های مدعی لیگ دوازدهم است و خط حمله خوبی دارد اما صبا نیز با استفاده از بازیكنان جوان و با انگیزه خود برای كسب نتیجه وارد میدان خواهد شد.

سرمربی تیم صبا قم گفت: در اين بازی هر تیمی كه به بازی سرعت دهد برنده بازی خواهد بود و من از این لحاظ به تیمم اطمینان دارم.

گفتنی است، دیدار دو تیم تراكتورسازی تبریز و صبای قم از رقابت های هفته هفتم لیگ برتر امروز چهارشنبه ساعت 19.20 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)