مرجع خبری پرسپولیس : دلخوري‌هاي ايمون زايد با نيمكت‌نشيني در دربي اوج گرفت و از آن پس اعتراض‌هاي او را بیشتر مي‌شنويم.

 

زايد كه در اين روزها با همه هم‌صحبت شده براي ابراز ناراحتي‌هايش، ديروز هم از حضور مديرعامل در محل تمرين استفاده برد و با او به گفت‌وگو نشست.

 

 

برخورد محمد رويانيان اما آنگونه نبود كه ايمون زايد انتظار داشت و پاسخش به همه اعتراض‌هاي اين بازيكن، يك توصيه بود: «تنها راه اين است كه در تمرين‌ها خودت را به ژوزه ثابت كني.»‌

 

در ادامه صحبت‌هاي مديرعامل هم آمد: «من به توانايي‌هاي تو ايمان دارم و انتظارم هم اين است كه همان بازيكن آماده فصل پيش باشي. اين اتفاق اما با حرف زدن و اعتراض كردن رخ نمي‌دهد و تو براي بازي كردن بايد آمادگي‌ات را در تمرين‌ها به سرمربي تيم نشان بدهي.

 

در زمين بيشتر از يازده بازيكن نمي‌توانند حضور داشته باشند و آنها هم با نظر شخص سرمربي انتخاب مي‌شوند. خيلي‌هاي ديگر هم مثل تو نيمكت‌نشين بوده‌اند و قرار نيست هر كسي بازي نكرد اعتراض كند و ناراحت شود. ژوزه هم كه نمي‌تواند هر روز بيايد از همه بپرسد آماده هستي يا نه. اين بازيكنان هستند كه بايد آمادگي‌شان را در تمرين نشان بدهند و تنها كمك من به تو اين است كه توصيه كنم بهتر تمرين كني و آمادگي‌ات را به رخ سرمربي بكشي تا مجاب شود كه بازي‌ات دهد.»

 

این تازه آغاز مشکلات زاید است! آنجایی که محسن عاشوری مربی سابق پرسپولیس پس از پایان فصل یازدهم در مصاحبه ای جالب گفته بود «زاید از جمله بازیکنانی است که مخصوص 90 دقیقه بازی و گلزنی است و در تمرینات چیز خاصی از خود نشان نمی دهد!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)