مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان مي‌گويد: اتفاقات غيرفوتبالي در پرسپوليس مي‌افتد كه باعث عدم نتيجه‌گيري اين تيم مي‌شود.

جواد كاظميان که در چند مسابقه اخیر در لیست 18 نفره تیمش قرار نگرفته پس از ديدار دوستانه‌ي مقابل شهرداري ياسوج اظهار كرد: متاسفانه وضعيت خوبي نداريم. شايد مربي ما هم خودش پيش‌بيني مي‌كرد كه در هفته‌هاي اول نتيجه نگيريم اما نه ديگر تا اين حد.

 

ما در تيم‌مان ناهماهنگي‌هاي زيادي داريم و البته در بازي‌ها با بدشانسي هم مواجه بوده‌ايم.

وي افزود: در اين شرايط همه بايد پشت هم بايستيم. اگر ادعا مي‌كنيم كه بازيكنان بزرگي هستيم بايد بزرگ عمل كنيم و تيم را از بحران در آوريم. در بازي‌هاي آينده حق از دست دادن هيچ امتيازي را نداريم.

 

وی افزود: در بازی دوستانه امروز فقط 13 بازیکن داشتیم. مهم نبود که چه نتیجه‌ای مقابل شهرداری یاسوج گرفتیم باید در بازی‌های رسمی نتیجه بگیریم به هواداران هم حق می‌دهم که ناراحت باشند.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ خودمان هم از خجالت نمی‌توانیم از خانه بیرون بیاییم و همه به دنبال این هستیم تا شرایط درست شود. همه باید یکی باشیم تا به موفقیت برسیم و از این بحران خارج شویم. مردم هم ما را حمایت کنند چون باید به فردا امیدوار باشیم.

كاظميان درباره‌ي عملكرد مانوئل ژوزه در پرسپوليس گفت: به هر حال كارنامه‌ي ژوزه جاي بحث باقي نمي‌گذارد. او در تيم‌هاي بزرگي كار كرده و به نظر من بايد به او وقت بدهيم. متاسفانه در برخی از بازی‌ها گل‌های غیر طبیعی می‌خوریم. ما در بازي آخر مقابل فولاد بازي را برده بوديم و در دقيقه 90 گل خورديم.

 

نمي‌دانم واقعا چه شد كه آن بازي را مساوي كرديم. فكر مي‌كنم اتفاقات غيرفوتبالي در پرسپوليس مي‌افتد. با اين حال بايد با تلاش بيشتر و همكاري با هم به رتبه‌اي كه در شأن پرسپوليس است دست پيدا كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)