خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرصتی نداریم که با حرف زدن هدر بدهیم. با تمرینات و تمرکز بیشتر برای جبران بر می‌گردیم.

علیرضا نورمحمدی افزود: مشکل ما با حرف زدن حل نمی‌شود. برای نیم فصل دوم فقط باید به فکر جبران نتایج باشیم. کاری که از دست ما بازیکنان بر می‌آید این است که با تمرینات و تمرکز بیشتر در این مسیر گام برداریم و دیگر فرصتی نداریم که آن را با حرف زدن هدر بدهیم.

وی درباره بحث‌هایی که در حوزه کادر فنی وجود دارد ادامه داد: یک سری اخبار را از این طرف و آن طرف شنیده‌ام. به هر حال باشگاه باید در اینباره تصمیم‌گیری کند و ما هم بر اساس اصول حرفه‌ای فوتبال به عنوان بازیکن تابع تصمیم‌های باشگاه هستیم. به هر حال آنچه مسلم است اینکه نمی‌توانیم اجازه بدهیم پرسپولیس در این جایگاه قرار بگیرد و چنین اتفاقی هم روی نخواهد داد.

مدافع پرسپولیس با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: بطور قطع قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف اصلی ما است تا هم به سهمیه آسیایی برسیم و هم تا حدی نتایج لیگ را جبران کنیم. البته در عین حال به دنبال کسب پیروزی‌ها در رقابت‌های لیگ هستیم تا به جایگاهی برسیم که در شأن پرسپولیس باشد.

نورمحمدی در پایان پیرامون آسیب‌دیدگی خود گفت: الان شرایطم خیلی بهتر شده است. با توجه به اینکه درد کمتر شده، دکتر گفت: احتمالا به MRI نیاز نیست. فیزیوتراپی را هم در جایی نزدیک منزل انجام دادم. البته هنوز در چرخش‌ها که خیلی عضله کشیده می‌شود کمی درد دارم. قرار شده یکی، دو روز، اختصاصی تمرین کنم و بعد تست بدهم تا اگر مشکلی نبود به تمرینات برگردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)