خبرگزاری پرسپولیس : قائم مقام سابق باشگاه پرسپوليس تهران با توصيه به گفته خود برادرانه به مديرعامل پرسپوليس مبني براينکه کمترمصاحبه کند،‌گفت:من نمره 14به عملکرد وي مي دهم.

جمشيد زارع سه شنبه شب درنمايشگاه مطبوعات، درخصوص وضعيت علي کريمي،گفت: بايد به اين نکته اشاره کنم که مصطفي دنيزلي ازهر لحاظ سختگيرتر از مانوئل ژوزه بود و زماني که در قطرعلي کريمي را اخراج کرد با چهار ساعت صحبتي که با او داشتم به دليل منافع تيم کريمي را بازگرداند وحتي فرداي آن روز رابطه آنهاازگذشته نيز صميمي تر شد.

وي ادامه داد: هواداران علي کريمي رابي اندازه دوست دارندوبايد به نظرصاحبان اصلي پرسپوليس احترام بگذاريم.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپوليس تهران با انتقاد از ساختار اداري باشگاه، گفت: متاسفانه پرسپوليس فاقد توانمندي هاي لازم براي يک باشگاه حرفه اي با 50 سال سابقه است. انتظار مي رود آدم هاي توانمندي در باشگاه حضور داشته باشند.

وي در مورد اينکه آيا موافق فرصت دادن به مانوئل ژوزه است، تصريح کرد: تا هفته هشتم کاملا موافق اين مساله بودم اما فکر مي کنم 13 هفته براي ديدن توانمندي هاي يک مربي کافي است و فکر مي کنم ژوزه ديگر نمي تواند در پرسپوليس موفق باشد.

وي با اشاره به درگيري لفظي علي دايي و محمد رويانيان، اظهار داشت: در اين موضوع انتظارم از رويانيان اين است که با مديريت حاشيه ها را از پرسپوليس دورکند.بايد بدانيم او مدير خوشنامي بوده اما علي دايي هم افتخار فوتبال ايران است و تمام دنيا فوتبال ما را با نام علي دايي مي شناسد.

زارع خاطرنشان کرد: بازهم تاکيد مي کنم حفظ احترام علي دايي بر تمام فوتبالي ها واجب است زيرا فوتبال ما به شکلي مديون او است.

وي ادامه داد: استفاده ازاين نوع واژه هاي بي خاصيت نه تنها سودي براي فوتبال ايران ندارد بلکه باعث مي شود جوانان ما از الگوهاي خود مسايل خوبي را ياد نگيرند.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که آيا رويانيان از مشاوران خود به درستي استفاده مي کند، گفت:نبايد فکرکنيم که هرچه رويانيان مطرح مي کند با استفاده ازنظرات مشاوران خود بوده است.زيرا رويانيان سال هاي سال است که مديريت مي کند و شايد ديگر نيازي به استفاده از مشاوره در خود نبيند.

زارع تصريح کرد:يک پيشنهادبرادرانه به رويانيان دارم و آن اين است که کمتر مصاحبه کند. زيرا وي درطول اين مدت به اندازه تمام مديران باشگاه هاي ليگ برتري صحبت کرده وهمين مساله باعث از دست رفتن آرامش پرسپوليس شده است.

وي تاکيدکرد: متاسفانه يک روز علي کريمي شومن مي شود و روز ديگر بت و روز ديگر بازيکن بزرگ،روزي عابديني رابراي معاونت باشگاه مي خواهند وروز ديگر کاملامساله متفاوت مي شود، روزي فتح اله زاده خالي بند خطاب مي شود و روز بعد آدم خوب.اين ها فقط به پرسپوليس لطمه وارد مي کند و در شان رويانيان هم نيست.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپوليس در خصوص دلايل جدايي اش از اين باشگاه، گفت: تا روزي که در باشگاه مفيد بودم و رويانيان از من کمک مي خواست با جان و دل کار کردم، اما از روزي که حس کردم ديگر از من استفاده نمي کنند تصميم گرفتم که نباشم.

وي افزود: يک سئوالي که هميشه از رويانيان پرسيدم اما هيچ گاه پاسخ نداد اين بود که چرا زماني که من تمام ساعت هاي خود را در باشگاه مي گذراندم هر روز نام يک قائم مقام جديد را در رسانه ها مطرح مي کرد.

زارع درپاسخ به اين سئوال که چه نمره اي به رويانيان مي دهد،گفت:رويانيان براي پرسپوليس زحمت کشيده و توانسته درآمد زايي خوبي را انجام دهد.به همين دليل به او نمره 14 را مي دهم.

وي درخصوص صحبت هاي يحيي زاده مبني بر مشخص نبودن دلارهاي اهدايي به رويانيان در ابتداي فصل، گفت: 15 خودرويي که رويانيان ومعاون باشگاه مطرح کرده اند، چيزي نيست، مشکل در اتفاقات ديگري است که بعدا در اين خصوص اظهار نظر مي کنم.

زارع درمورداينکه اگر مديرعامل پرسپوليس بودعلي کريمي را به تيم بازمي گرداند،اظهار داشت: اگراحترام به هوادار و افکار عمومي براي مان مهم است بايد اين اتفاق رخ دهد اما اگر مي خواهيم با احساسات هواداران برخورد کنيم بايد همين کار ها ادامه پيدا کند.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپوليس درخصوص وضعيت سرپرست تيم فوتبال اين باشگاه گفت: فکر مي کنم پرسپوليس دراين شرايط سرپرست بي حاشيه اي مي خواهد.

زارع ادامه داد: شما ماجدي را زير نظر بگيريد و مشاهده کنيد که او با جواني اش چگونه براي استقلال پدري مي کند و دليل اين مسايل ريشه هاي مختلفي دارد.

قائم مقام سابق محمد رويانيان در باشگاه پرسپوليس، گفت: ماجدي به خوبي فوتبال را مي فهمد زيرا خودش درهمين استقلال بازي کرده، تحصيلکرده و رسانه اي است،از نظر فني در رده بالايي است ويک تحليلگر بزرگ فوتبال است که حتي مي بينيم تيم استقلال را بدون حضورقلعه نويي با کمترين حاشيه به تبريز برد و به تهران باز گرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)