اصل بدهي پرسپوليس به ماليات 3 ميليارد بوده و 15 ميليارد باقي آن جريمه هايي است كه بابت دير پرداخت كردن همان رقم اوليه روي آن آمده است

گل؛ يكي از موارد مبهم و عجيب در مورد ميزان بدهي هاي باشگاه پرسپوليس بدهي سنگيني است كه اين باشگاه بايد  به اداره ماليات پرداخت كند.

چندي پيش وزارت ورزش و جوانان از سازمان ليگ خواست  تا بدهي باشگاه پرسپوليس را به اين وزارتخانه اعلام كنند.سازمان ليگ هم از باشگاه پرسپوليس صورت بدهي ها را خواست و گفته مي شود در جواب باشگاه پرسپوليس رقم بدهي ها چيزي حدود 60 ميليارد تومان(57 ميليارد تومان)  اعلام شده است.

در اين ميان نكته جالب اينجاست كه  از اين 57 ميليارد 18 ميليارد تومان مربوط به ماليات بر ارزش افزوده است كه رقم قابل توجهي به حساب مي آيد.اما عجيب تر آنجاست كه اصل بدهي پرسپوليس به ماليات 3 ميليارد بوده و 15 ميليارد باقي آن جريمه هايي است كه بابت دير پرداخت كردن همان رقم اوليه روي آن آمده است كه گفته مي شود اين مساله با يك امضاي وزير قابل حل است و پرسپوليس مي تواند به  كسر 15 ميليارد تومان از كل بدهي ها  با يك امضاي وزير اميدوار باشد.

ظاهرا يكي از دلايلي كه رويانيان قصد داشت در ديدار با وزير ورزش به آن بپردازد همين مساله ماليات بود كه البته اين اتفاق براي او رخ نداد.

رويانيان معتقد بود وقتي  پرسپوليس درآمدي ندارد  نبايد ماليات بدهد  و اينكه هر پرداختي اين باشگاه مشمول ماليات مي شود درست نيست.با اين حال اين قانوني است كه وجود دارد و گريزي از آن نيست.به همين خاطر بود كه رويانيان قصد داشت  با حضورش در فوتبال اين قانون ها را تغيير دهد اما فرصت اين كار را پيدا نكرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)