پرسپولیس نیوز : تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شهرداری اشکنان به برتری 15 بر 2 دست یافت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور میزبان تیم شهرداری اشکنان بود و مقابل میهمان خود در یک بازی یک طرفه و پر گل به برتری 15 بر 2 دست یافت.

فرشته کریمی، مهدیه فتحی، یگانه خلیلی و نغمه مرادی در این بازی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و سپیده زرین‌راد، لیلا اقبالی و پریا نوروزی هم گلزنی کردند و 15 بار دروازه تیم میهمان را باز کردند تا تیم فوتسال بانوان پرسپولیس با برخورداری از تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی حفاری در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گیرد. در این بازی نیلوفر اردلان بهترین گلزن پرسپولیس و ستاره تیم ملی ایران به دلیل محرومیت غایب بود و سرخپوشان را همراهی نکرد.

شاگردان شهرزاد مظفر تلاش می‌کنند با حفظ صدرنشینی بار دیگر به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابند. تا پایان رقابت‌های لیگ برتر، شش هفته باقی مانده و تیم فوتسال پرسپولیس که هفته گذشته به فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرده بود، پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر، در فینال جام حذفی، در روز 28 خرداد میزبان تیم ملی حفاری خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)