روانشناس سابق استیل آذین بدون اسم بردن از محسن قهرمانی وی را به تلاش برای برای دریافت پول از باشگاه متهم کرد.

به گزارش نامه، مهدی خانبانی روانشناس سابق باشگاه استیل آذین مدعی شده پیش از بازی این تیم برابر شاهین در بوشهر یکی از مسئولان باشگاه استیل‌آذین به وی گفت 15میلیون تومان در یک پاکت می‌گذارد و او  این پول را در فرودگاه بوشهر باید به داور بازی بدهد. البته چند روز قبل از برگزاری این مسابقه بارها با مسئولان باشگاه استیل آذین تماس گرفته شد و تاکید کردند که با مبلغ 15 میلیون تومان این بازی شرایطش تغییر خواهد کرد و از همان جا مسئولان باشگاه تاکید داشتند که داور بازی تغییر کند.

خانبانی از نفراتی مثل صادق درودگر، مهدی مهدوی کیا و میلاد زنیدپور به عنوان شاهدان ماجرا نام برده است.

وی تاکید کرد که حسین هدایتی مالک استیل آذین پس از اطلاع از این موضوع اعلام کرد علی‌رغم درخواست داور و آن فرد مسئول در استیل‌آذین که می‌خواست این کار را بکند اگر یک ریال از این پول رد و بدل شود این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و دیگر خانبانی هم جایی در استیل‌آذین ندارد.

طبق ادعای خانبانی، داور بازی منتظر این قضیه بود که برایم بسیار جالب بود اما پولی پرداخت نشد ضمن اینکه این روانشاس تاکید کرد قصد ندارد نامی از داور ببرد.

چندی پیش نیز صادق درودگر مدیرعامل سابق استیل آذین در اظهاراتی مشابه در خصوص بازی با شاهین از دریافت پیشنهاد برای تغییر نتیجه به سود استیل آذین خبر داد اما مبغلی که وی عنوان کرد، 30 میلیون تومان بود!

بررسی خبرنگار نامه نشان داد که قضاوت آن دیدار برعهده محسن قهرمانی بوده است؛ داوری که این روزها اتهام های زیادی به وی وارد شده و فعلا در تعلیق به سر می برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)