مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هر گونه مذاکره با آندریک تیموریان را تکذیب کرد.

حسین قدوسی اظهار داشت: با ماندن رویانیان در پرسپولیس مجدداً موضوع جذب بازیکن از سر گرفته می شود. تا به این لحظه 15 بازیکن بزرگسال و سه بازیکن سهمیه زیر 23 سال به نام‌های غریبی، عالیشاه و صادقیان را که فصل گذشته در لیگ برتر بودند و در فصل جاری جزء سهمیه‌های لیگ برتری حساب نمی‌شوند را با نظر دایی و سیاست‌های ایشان جذب کردیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا سرپرست تیم با تیموریان صحبتی داشته یا خیر گفت: من با سرپرست تیم صحبت‌هایی داشته‌آم و ایشان تأکید داشت که با تیموریان تماسی نداشته است.

قدوسی خاطرنشان کرد: ما تاکنون سه بازیکن لیگ برتری گرفته‌ایم و سه بازیکن دیگر نیز می‌توانیم جذب کنیم. پرسپولیس به طور کلی 6 جای خالی برای بازیکنان بزرگسال خود دارد که بر اساس تصمیم سرمربی اقدامات لازم در نقل و انتقالات انجام خواهد شد. هر چند که به احتمال زیاد چند جای خالی برای نیم فصل در نظر گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد: علی دایی در مورد جذب سه بازیکن خارجی دیگر نیز پس از جذب بازیکنان داخلی و نیازهای تیم تصمیم خواهد گرفت. در حال حاضر سرمربی تیم درخواستی برای جذب بازیکن خارجی نداشته است.

قدوسی در باره انتشار اخباری مبنی بر تمایل دایی به جذب حسین کاظمی گفت: ضمن احترام برای این بازیکن باید بگوییم تا این لحظه در لیست دایی نبوده و سرمربی تیم درخواستی برای جذب وی نداده است. امیدواریم از شایعات و گمانه زنی در باره نقل و انتقالات پرسپولیس خودداری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)