مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من بازيكن حرفه‌اي هستم اما با 15 دقيقه بازي نمي‌توانم خودم را نشان دهم.

وسلي برزيليا اظهار داشت: در كشوري جديد با محيط و فرهنگ جديد بايد آشنا شوم. فعلا آشنايي زيادي با ايران پيدا نكرده‌ام و نياز به زمان دارم تا اين كشور را بهتر بشناسم. وقتي به ايران آمدم دوست داشتم براي پرسپوليس بازي كنم و به هدفم برسم. به خاطر همين اين تيم را انتخاب كردم.


اين مهاجم برزيلي پرسپولیس يادآور شد: در اردوي امارات توانستم به هدف اصلي‌ام برسم و با بازي‌هاي درخشان نظر كرانچار را جذب كنم. من باريكن حرفه‌اي هستم و نظر كادر فني را قبول دارم. وقتي به پرسپوليس آمدم از نظر بدني شرايط خوبي نداشتم ولي الان در شرايط خوبي هستم. با اين حال بايد به هواداران پرسپوليس بگويم كه نمي‌توانم با 15 دقيقه بازي خودم را نشان دهم.

وسلي عنوان كرد: مطمئنا اگر من 90 دقيقه بازي كنم همان بازيكن دلخواه هواداران مي‌شوم. اميدوارم بتوانم در ديدار روز يكشنبه برابر راه آهن اين فرصت را پيدا كنم. گل نزدن در ليگ برتر ايران نيز براي من بسيار بد است چون مطمئن هستم اين خبر به گوش دوستانم در برزيل مي‌رسد و خوشايند نيست.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)