خبرگزاری پرسپولیس : در فاصله چند ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، بلیط های این دیدار با قیمت‌هایی سه تا چهار برابر قیمت اصلی بلیط به فروش می‌رسد.

 در حالیکه استقبال چندانی از محل‌های عرضه بلیط بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه پیروزی اصفهان از سوی تماشاگران دو تیم به عمل نیامده، بازار سیاه بلیط در اطراف ورزشگاه تختی اصفهان صدای برخی از طرفداران دو تیم را در آورده است.

در فاصله نزدیک به 6 ساعت تا آغاز بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برخی افراد سودجو بلیط های این دیدار را با قیمت‌های کاذب عرضه می‌کنند و این در حالیست که فروش بلیط تا ساعت 14 امروز ادامه دارد.

مسئولان هیئت فوتبال اصفهان اعلام کرده‌اند که تماشاگران برای خرید بلیط این دیدار به محل‌های عرضه بلیط در شهر اصفهان مراجعه کنند و برای خرید بلیط فقط به ورزشگاه‌های پیروزی، انقلاب و تختی مراجعه کنند.

علیرضا جهانشاهی، دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: هم‌اکنون در همه جایگاه‌های فروش بلیط، بلیط به فروش می‌رسد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ما نظارت ویژه‌ای بر فروش بلیط انجام می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم بلیط این دیدار با قیمت‌های کاذب به فروش برسد.

 

از سوی دیگر برای دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس درهای ورزشگاه فولاد شهر اصفهان از ساعت 15 امروز باز می‌شود.

با توجه به حساسیت دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، مسئولان هیئت فوتبال اصفهان در‌های این ورزشگاه را سه ساعت و نیم زودتر از بازی باز خواهند کرد.

قرار است بلیط این دیدار در اصفهان به فروش برسد و هواداران تیم اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر هیچ بلیطی خریداری نکنند.

مسئولان سپاهان اعلام کرده‌اند که به جز جایگاه پشت نیمکت تیم پرسپولیس، ‌سایر سکوهای ورزشگاه فولادشهر به هواداران تیم سپاهان اختصاص خواهد یافت.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)