خبرگزاری پرسپولیس : رضا حقیقی در این مذاکره قیمت پیشنهادی به پرسپولیس را 800 میلیون تومان گفت که این مبلغ به هیچ وجه مورد قبول رویانیان قرار نگرفت.

رضا حقیقی ، کاپیتان 24 ساله‌ی تیم فوتبال فجرسپاسی یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس در ابتدای این فصل بود ، اما داشتن قرارداد این بازیکن با باشگاه فجرسپاسی مانعی شد تا او پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت را برتن نکند و همچنان در فجر بدرخشد. با این بحران هافبک در پرسپولیس سبب شد تا محمد رویانیان بار دیگر به سراغ این بازیکن برود و او را برای نیم‌فصل دوم به خدمت بگیرد.

گویا مسئولان پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن با باشگاه فجر به توافق می‌رسند و همه‌ی شرایط را برای مذاکره‌ی نهائی با خود رضا حقیقی فرآهم می‌کنند ، مذاکره‌ای که شب گذشته انجام شد و درنهایت بدون نتیجه ماند.

رضا حقیقی در این مذاکره قیمت پیشنهادی به پرسپولیس را 800 میلیون تومان گفت که این مبلغ به هیچ وجه مورد قبول رویانیان قرار نگرفت. بحث ادامه پیدا کرد تا حقیقی حاضر شد 150 میلیون به پرسپولیس تخفیف بدهد و با 650 میلیون پیراهن این تیم را برتن کند. با این وجود مرغ مدیرعامل پرسپولیس فقط یک پا داشت ، او گفت برای نیم‌فصل بیش از 500 میلیون حاضر نیست که پرداخت کند و این مساله نیز باعث شد حقیقی از بام پرسپولیسی‌ها برای یک‌بار دیگر بپرد.

کایپتان فجرسپاسی گفته که به هیچ وجه قصد بازار گرمی نداشته است اما رویانیان این‌چنین برداشت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)