پرسپولیس نیوز : رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت:مجلس تصمیمش را گرفته که طرح جدیدی را برای واگذاری سرخابی ها ارائه کند و طبق مکانیزم متفاوتی پیش برویم.

مقداد نجف نژاد در رابطه با طرح دوفوریتی مجلس شورای اسلامی برای لغو مزایده چهارم سرخابی ها اظهار داشت: این طرح به هیچ عنوان رد نشده و ما به شدت پیگیر آن هستیم. قرار بود این طرح امروز در مجلس مطرح شود که متاسفانه بنده در غم از دست دادن پدرم عزادار شدم و این موضوع احتمالا یا سه شنبه هفته جاری و یا یکشنبه هفته آینده مطرح می شود.

وی در واکنش به صحبتهای مسئولان خصوصی سازی که گفته اند مزایده لغو نمی شود، افزود: مطمئن باشید که این طرح دوفوریتی با بیش از 150 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس می شود و رای می آورد. به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که مزایده چهارم در تاریخ 29 اردیبهشت برگزار شود و حداقل این است که آنرا به تعویق می اندازیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس همچنین تصریح کرد: به دوستانی که خواستار سهام این باشگاه هم هستند، می گویم که برنامه ریزی شان برای 29 اردیبهشت نباشد چون این مزایده لغو خواهد شد. مجلس تصمیمش را گرفته که طرح جدیدی را برای واگذاری سرخابی ها ارائه کند و طبق مکانیزم متفاوتی پیش برویم.

نجف نژاد در پایان در پاسخ به این سوال که شما موافق واگذاری این 2 باشگاه به خودروسازان هستید، گفت: خیر، طرحی که من از آن صحبت می کنم، واگذاری به خودروسازان نیست. ما مکانیزم جدیدی را تعریف خواهیم کرد که طبق آن پیش خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)