خبرگزاری پرسپولیس : نیلسون دروازه بان برزیلی بدون شک بهترین خرید سرخپوشان در فصل جاری بوده است.

نیلسون علاوه بر اینکه خیال کادرفنی و هواداران پرسپولیس را از بابت دروازه این تیم راحت کرده است، در مقطعی به عنوان مربی دروازه بان ها هم به یحیی گل محمدی کمک کرد!

نیلسون از هفته چهارم و پس از اشتباه فاحش شهاب گردان در دروازه پرسپولیس قرار گرفت و تا هفته چهاردهم دروازه بان اول سرخپوشان در لیگ برتر. در بازی مقابل ذوب آهن و ملوان انزلی جای خود را دوباره به شهاب گردان داد اما پس از آن مجددا دروازه بان اصلی پرسپولیس در لیگ برتر بوده است.

نیلسون در 12 بازی نیم فصل اول 9 گل دریافت کرد. یکی از این 9 گل در بازی مقابل صبای قم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و 2 گل هم در شرایطی در بازی مقابل سپاهان وارد دروازه نیلسون شد که پرسپولیسی ها در آن بازی به خاطر استفاده از نوشیدنی های مسموم شرایط طبیعی نداشتند.

دروازه بان برزیلی یک پنالتی را هم در اهواز و بازی مقابل فولاد خوزستان مهار کرد.

در نیم فصل دوم هم در شش بازی که نیلسون در چهارچوب دروازه سرخپوشان بوده، پرسپولیس تنها 2 گل دریافت کرده و در 5 مسابقه اخیر دروازه بان برزیلی دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

نیلسون مجموعا در 18 مسابقه برای پرسپولیس به میدان رفته و 1620 دقیقه بازی کرده است، در این مدت او فقط 11 گل خورده دارد یعنی در هر 147 دقیقه یک گل دریافت کرده است. البته دو بازی در جام حذفی هم مقابل ملوان و نفت تهران انجام شده که نیلسون در این 2 بازی هم تنها یک گل خورده است.

به طور کلی با احتساب بازی های لیگ برتر و جام حذفی نیلسون 1800 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و هر 150 دقیقه یک گل خورده دارد که برای او و پرسپولیس یک رکورد فوق العاده محسوب می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)