قائم‌مقام باشگاه ملوان انزلی گفت: مدافع سابق ذوب‌آهن را کادر فنی نمی‌خواست اما هدایتی او را به ما تحمیل کرد.

به گزارش فارس ، محمود پیشگاه‌هادیان اظهار داشت: در مورد ملوان احساس خطر می‌کنم زیرا این تیم به حال خود رها شده است، در حالیکه قرار بود همه اهالی شهر و استان دست به دست هم بدهند تا ملوان زنده و سلامت باشد اما اکنون توجهی به باشگاه ملوان نمی‌شود. از مسئولان ورزش کشور می‌خواهم به ملوان هم به چشم استقلال و پرسپولیس نگاه کنند.

مسئولان شهر انزلی هم باید به ملوان کمک کنند. با شرایط مالی که باشگاه دارد شاید بیشتر از یک ماه دیگر نتوانیم دوام بیاوریم.

وی با اشاره به کمک‌های حسین هدایتی به باشگاه ملوان عنوان کرد: فصل گذشته او به باشگاه کمک زیادی کرد و ممنونش هستیم اما هنوز یک میلیارد و 500 میلیونی که وعده داده بود برای این فصل به باشگاه بدهد پرداخت نکرده است. از او می‌خواهیم که این پول را به باشگاه بدهد تا بخشی از مشکلات ملوان حل شود.

قائم مقام باشگاه ملوان با اشاره به اظهارات محمد حسینی مدافع سابق ملوان در برخی رسانه‌ها عنوان کرد:‌ من نمی‌خواهم اسمی از او بیاورم اما بهتر است یک واقعیت را بگویم، اینکه کادر فنی ملوان این مدافع را نمی‌خواست. نه پورغلامی و نه احمدزاده نیازی به این بازیکنان نداشتند اما هدایتی این بازیکن را به ما تحمیل کرد. در حالیکه او باید دیسک کمرش را عمل می‌کرد و بیمار بود.

حسینی در مجموع برای ملوان فقط در یک بازی به میدان رفت که در آن بازی هم که مقابل گهر بود یک پاس گل به خودی داد و تیم ما را به بحران برد. جالب است که این آقا برای یک بازی در ملوان 150 میلیون تومان پول گرفته است. هر کسی که به ملوان آمده از نظر فوتبالی و فنی احیاء شده و هیچکس در تیم ملوان ضرر نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)