پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید براینکه برای فصل آینده باید 80 درصد بازیکنان سرخپوشان تهران تغییر کنند، گفت: معتقدم شهرآورد پایتخت با زیبایی های خاصی همراه خواهد بود.

فرشاد پیوس روز سه شنبه تصریح کرد: معتقدم یکی از زیباترین شهرآوردهای سالهای اخیر را روز جمعه شاهد خواهیم بود، چراکه 3 امتیاز سودی برای دو تیم ندارد.

وی افزود: 3 امتیاز استقلال و پرسپولیس را به قهرمانی و سهمیه آسیا نمی رساند و همین مساله می تواند استرس های کاذب همیشگی را کاهش دهد.

پیوس ادامه داد: مربیان باید برای موفقیت در این دیدار بازیکنان خود را از لحاظ روحی، روانی و تاکتیکی آماده کرده و سازمان دهی تیمی کافی داشته باشند.

کاپیتان دهه 70 تیم ملی ایران افزود: مهمترین اصل این است که کادر فنی تیم ها با تاکتیک های مختلف وارد بازی شوند.

وی درمورد شرایط پرسپولیس در فصل جاری گفت: هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم درسال جاری دل شکسته هستند و امیدوارم با پیروزی در دیدار شهرآورد ناراحتی ها را به پایان برسانند.

پیوس اظهار داشت: خط هافبک و حمله پرسپولیس در شرایط خوبی است اما آنقدر درون دروازه و در دفاع ضعیف عمل می کند که زحمات تیم از بین می رود.

این مربی تصریح کرد: برانکو برای رسیدن به موفقیت باید ابتدا فکری به حال وضعیت دفاع خود کند.

وی با اشاره به اینکه شهرآورد می تواند تضمین ماندگاری مربیان باشد عنوان کرد: بدون تردید هر مربی که این دیدار را پیروز شود تا مدت ها از انتقادات به دور خواهد بود.

پیوس درپاسخ به این سوال که برانکو ایوانکوویچ برای موفقیت پرسپولیس در فصل آینده باید چه برنامه هایی داشته باشد؟ گفت: ابتدا 80 درصد بازیکنان این تیم بروند، چراکه در حد و اندازه های پرسپولیس نیستند.

وی افزود: بازیکنی که به عشق شهرت و پول پیراهن سرخابی ها را برتن کند، کارایی نخواهد داشت . به نفراتی احتایج داریم که قدر پیراهن بزرگ پرسپولیس را بدانند.

پیوس ابراز امیدواری کرد که در فصل آینده ناهنجاری و بی انضباطی های ماه های اخیر در پرسپولیس دیده نشود و بازیکنان بدانند که در چه تیم بزرگی حضور دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)