اين مدافع چپ ملي پوش از سپاهان پيشنهاد دست به نقدي دريافت كرده و مذاكره با مسئولان اين تيم اصفهاني را آغاز كرده تا فصل آينده در سمت چپ خط دفاعي اين تيم بازي كند.

به گزارش گل ، مصدوميت باعث شده تا مهرداد پولادي بازي ايران مقابل قطر را از دست بدهد. همين مصدوميت هم دليلي است تا او در تهران بماند و با پرسپوليسي ها براي فصل آينده مذاكره كند.

مهرداد پولادي، جمعه براي چندمين بار و شايد بهتر بگوييم براي آخرين بار با مسئولان پرسپوليس پاي ميز مذاكره نشست اما در نهايت به توافق نرسيد تا ادامه حضورش در پرسپوليس تقريبا منتفي شود.

با توجه به عدم توافق با پرسپوليس ، مهرداد پولادي با عنوان بازيكن آزاد مي تواند تيم آينده خود را انتخاب كند. گفته مي شود اين مدافع چپ ملي پوش از سپاهان  پيشنهاد دست به نقدي دريافت كرده و مذاكره با مسئولان اين تيم اصفهاني را آغاز كرده تا فصل آينده در سمت چپ خط دفاعي اين تيم بازي كند.

ضمن اينكه گفته مي شود يك تيم بلژيكي هم به مهرداد پولادي پيشنهاد داده تا براي فصل آينده پيراهن اين تيم را  بپوشد. هر چه هست اينكه احتمال تمديد قرارداد پولادي با پرسپوليس چيزي نزديك به صفر است. مگر اينكه قبل از امضاي قرارداد پولادي با تيم جديد كه احتمالا سپاهان است، مسئولان پرسپوليس با خواسته هاي او كنار بيايند و با اين مدافع ملي پوش به توافق برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)