مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با صحبت انجام شده با سفیر برزیل قرار شد برای اخذ ویزای ۱۶۰ پرسپولیسی و استقلالی در جام جهانی برزیل همکاری‌های لازم صورت گیرد.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد دیدار امروزش با سفیر برزیل در ایران صحبت های زیر را انجام داد:

* در این دیدار چه مسائلی را با سفیر برزیل مطرح کردید؟

صحبت های خوبی بین طرفین انجام شد. من از ایشان خواستم با توجه به اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هواداران و پیشکسوتان خوبی دارد برای حضور آنها در برزیل برای اخذ ویزا همکاری لازم صورت گیرد و 80 نفر از پرسپولیس و 80 نفر از استقلال در جام جهانی حضور داشته باشند. سفیر برزیل هم قول مساعد دادند که این اتفاق رخ دهد. من امروز از سوی رویانیان هم نماینده او بودم و این صحبت را مطرح کردم.

* قضیه حضور تیم ملی برزیل در ایران چیست؟

امروز با اجازه و هماهنگی کفاشیان با سفیر برزیل صحبت کردم تا رایزنی برای حضور تیم ملی برزیل در ایران فراهم شود و ایشان هم قول داد که تمام تلاش خود را برای این کار انجام دهد. از سویی قرار شد که یک تیم باشگاهی برزیل هم برای برگزاری بازی دوستانه با استقلال به ایران بیاید. همچنین قرار شد با توجه به اینکه ما شناخت کافی از بازیکنان برزیلی نداریم برای حضور در استقلال با ما همکاری کنند.

* از دیدار با سایر سفرا هم بگویید. این دیدارها برای چه بوده است؟

من دیداری با سفیر ایتالیا، سوئیس، سوئد هم داشتم. این دیدارها برای توسعه مناسبات دولتی و فرهنگی و ورزشی صورت گرفت. این دیدارها برای توسعه ورزش بین المللی استقلال و پرسپولیس مفید است. با هر کدام از این سفرا در مورد مسائل مخالف صحبت کردم. با سفیر سوئیس چون حافظ منافع آمریکا در ایران است صحبت هایی داشتیم تا یک بازی دوستانه برای استقلال با یکی از  تیم های باشگاهی آمریکا داشته باشیم.با سفیر سوئ بابت اسکی صحبت هایی شد و با سفیر ایتالیا در مورد کلینیک‌های ورزشی و پزشکی صحبت هایی شد و قرار است دکتر نوروزی سفری به این کشور داشته باشد. 

* استقلال از این دیدارها چه هدفی را دنبال می کند؟

تمامی این دیدارها با طرح و برنامه بوده است. چنین مناسبت هایی برای فوتبال ما خوب است. فوتبال ما خیلی وقت است که نتوانسته بازیکن به کشورهای خارجی ترانسفر کند. البته باید یک تشکر هم از صالحی امیری داشته باشم که از ما بابت برقراری این ارتباطات حمایت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)