خبرگزاری پرسپولیس : مرتضی کرمانی مقدم می‌گوید پس از 17 سال به ورزشگاه آزادی بازمی‌گردد آن هم در دیدار برابر پرسپولیس که هیچ گاه مقابل این تیم قرار نگرفته بود.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره رویارویی خود به همراه تیم اصفهانی با پرسپولیس در پانزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: من آخرین بار در سال 1374 برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان رفتم و قرار است این بار پس از 17 سال گام به ورزشگاه آزادی بگذارم. شاید باورش سخت باشد اما در این مدت حتی یک بار هم به ورزشگاه آزادی نرفته بودم.

وی افزود: من در تمام طول دوران فوتبال حرفه‌ای‌ام برابر پرسپولیس قرار نگرفته بودم و این بار که به همراه ذوب آهن قرار است برابر پرسپولیس بازی کنیم برای نخستین بار است که مقابل این تیم قرار می‌گیرم. پرسپولیس تیم قدیمی خود من است و همیشه در دل من بوده و خواهد بود اما در حال حاضر من به لحاظ حرفه‌ای برای ذوب آهن کار می‌کنم و باید به دنبال پیروزی تیم خودم باشم.

کرمانی مقدم درباره شرایط کنونی پرسپولیس گفت: می‌دانیم که آن‌ها بازی آخر خود را با 6 گل از پیکان برده‌اند. فقط می‌توانم بگویم برای هواداران خوشحالم که تیم محبوب‌شان توانست چنین بردی به دست بیاورد. با این حال من باز هم به آینده پرسپولیس امیدوار نیستم. درست است که در این بازی 6 گل زدند و موقعیت‌هایشان به گل تبدیل شد اما هنوز به طور صددرصد یک تیم کامل نیستند.

وی در مورد شرایط ذوب آهن پس از روی کار آمدن فرهان کاظمی گفت: از آن زمانی که کاظمی آمده بازی‌های ما کاملا روند دیگری به خود گرفته و شخصیت تیمی بهتری پیدا کرده‌ایم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل نرفته است. در هفته‌های آینده دو بازی مهم داریم که سعی می‌کنیم نهایت امتیازها را به دست بیاوریم. تا به حال ما 12 – 13 امتیاز از دست داده‌ایم چرا که در خط حمله گلزن کاملی نداریم و از موقعیت‌های خوب‌مان استفاده‌ای نبردیم. با این حال سعی می‌کنیم در نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت بگیریم.

مربی ذوب آهن افزود: جو تیم واقعا فوق‌العاده و صمیمی است. باید باشید تا ببینید من چه می‌گویم. همه بازیکنان همدل هستند تا ذوب آهن به روزهای خوب خود برگردد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره سطح لیگ امسال در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: فوتبال ما نتیجه‌گرا شده و بعضی از تیم‌ها محتاط بازی می‌کنند. در همین هفته گذشته سه بازی با تساوی بدون گل تمام شد اما در فوتبال باید گل زده شود و بدون گل فوتبال زیبایی ندارد. امسال تیم‌های بیشتری به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و به همین خاطر تیم‌ها محتاط‌تر شده‌اند. با این حال من و سایر اعضای کادر فنی ذوب آهن این طور فکر نمی‌کنیم و معتقدیم که مساوی برای ما به منزله باخت است. باید ریسک کنیم تا پیروز شویم. هیچ وقت به دنبال ضد فوتبال نبودیم و بدون شک جلوی پرسپولیس هم نمایش خوبی از خود ارائه خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)