پرسپولیس نیوز : مربی اسبق پرسپولیس معتقد است نباید انتظار موفقیت از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا داشت، چرا که پرسپولیس، فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتورسازی نماینده فوتبالی هستند که حال و روز خوشی ندارد.

ناصر ابراهیمی، درباره وضعیت چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به وضعیت کنونی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مشخص نیست در پرسپولیس چه اتفاقی در حال رخ دادن است، تیم مدیرعامل ندارد و پر از حاشیه است. ضمن این که مدیریت فنی هم در زمین وجود ندارد.

وی با بیان این که اکنون زمانی است که این تیم‌ها نیاز به حمایت همه جانبه دارند، خاطر نشان کرد: در جایی زندگی می‌کنیم که دوست داشتند پرسپولیس و استقلال به این وضعیت دچار شوند. 10 سال است که در مورد خصوصی سازی این دو باشگاه صحبت می‌کنند، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ابراهیمی در این باره ادامه داد: پرسپولیس در 12 سال گذشته 17 مدیرعامل داشته و تنها در طول 2 فصل گذشته چهار مدیرعامل را به خود دیده است. هر کس می‌آید تنها به فکر برنامه کوتاه مدت است و هیچ برنامه‌ درازمدتی ندارد. زمانی که رحیمی می‌خواست مدیرعامل باشگاه شود به او گفتم می دانی پرسپولیس کجاست؟ وقتی می خواهی به پرسپولیس بیایی باید حسابت را صاف کنی. پرسپولیس و استقلال پر از دردسر و مشکل هستند و بدهی‌های کلان دارند.

وی به نتیجه‌گرایی در فوتبال اشاره کرد و اظهار کرد: هر کس می‌آید به دنبال قهرمان شدن است و وقتی این اتفاق نمی‌افتد شعار "حیا کن، رها کن!" را از سکوها می‌شنویم.

مربی اسبق پرسپولیس به مقام سومی این تیم در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و افزود: من و علی پروین در حالی این تیم را سوم آسیا کردیم که بازیکن شاخص نداشتیم، با بازیکنانی مثل هادی مهدوی کیا، باغ میشه و علی کریمی که آن زمان گمنام بود توانستیم به موفقیت برسیم اما الان با چه روحیه‌ای، چه مدیر عاملی و چه بودجه‌ای پرسپولیس می‌خواهد وارد آسیا شود؟ وقتی محمود خوردبین سر تمرین می‌رود، مدام می‌بیند که بازیکنان به دنبال پولشان هستند. طبیعی است که امروز دیگر هیچ بازیکنی به عشق مربی خود بازی نمی‌کند و پولش را می‌خواهد. هر چند این مسائل روحیه کادر فنی را از بین می‌برد و بنابراین نمی‌توان انتظار خاصی داشت.

وی با تاکید بر این که پرسپولیس در وضعیت بحرانی به خصوصی قرار دارد، گفت: باید به این تیم نگاه ملی شود و مورد حمایت قرار گیرد.

ابراهیمی به بررسی وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پرداخت و خاطر نشان کرد: من همیشه معتقد بودم که باید در تیم‌ها از بازیکنان گرگ گرسنه استفاده شود؛ یعنی بازیکن گمنام و تشنه. نفت تهران این کار را کرده است و بازیکنانی آورده که انگیزه خاصی دارند و این انگیزه باعث دوندگی آنها می‌شود. به نظرم این تیم می‌تواند نماینده خوبی در لیگ قهرمانان باشد، هر چند اگر هم به نتیجه‌ نرسد به خاطر بی‌تجربگی بازیکنانش خواهد بود.

مربی اسبق پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت و گو به وضعیت کلان فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: فوتبال ما دیگر فوتبالی نیست که بازیکن ستاره و لژیونر داشته باشد. در حال حاضر همه بازیکنان در یک سطح هستند و هیچ رقابت خاصی برای ملی‌پوش شدن و لژیونر شدن وجود ندارد. پس نمی‌توان گفت که پرسپولیس و یا تیم‌های دیگر که به آسیا می‌روند بازیکن شاخص ندارند، بازیکنان پرسپولیس هم به نظر با این بضاعت فوتبال ما خوب هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)