پرسپولیس نیوز : تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل بنیادکار در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار مقابل تیمی از ازبکستان برنده از زمین خارج شد.

از روز 7 اسفند 1376 که پرسپولیس در طرابلس لبنان با نوف باخور ازبکستان در جام باشگاه های آسیا روبرو شد تا امروز هیچ بردی برای سرخپوشان مقابل تیم های ازبک رقم نخورده بود.
پرسپولیس در 5 بازی قبلی مقابل تیم های ازبکستانی 2 تساوی و 3 باخت بدست آورده بود و در ششمین بازی بالاخره طلسم 17 ساله شکسته شد و اولین پیروزی قرمزها مقابل ازبک ها ثبت شد.

قفل 433 دقیقه ای سوشا بر دروازه پرسپولیس
تیم پرسپولیس برای چهارمین بازی متوالی در این فصل دروازه اش را بسته نگه داشت.

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس در تاشکند مقابل بنیادکار 1- صفر پیروز شد و برای چهارمین بازی متوالی گلی دریافت نکرد. سرخپوشان پایتخت در دو بازی مقابل پدیده و صبا در لیگ برتر و دو بازی مقابل لخویا و بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا گلی دریافت نکرده اند و آخرین گل خورده این تیم مقابل ملوان بوده است. در مجموع سوشا مکانی طی 433 دقیقه اخیر دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است.

همچنین سوشا مکانی که فصل قبل در 7 بازی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه این تیم قرار گرفته بود، 4 بار کلین شیت کرده بود و با دو بازی اخیرش برای پرسپولیس در آسیا، تعداد بازی های بدون گل خورده اش در لیگ قهرمانان آسیا را به 6 رساند.

چهلمین گل نوری برای پرسپولیس/ برابری با رکورد خوردبین و بزیک
محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی مقابل بنیادکار چهلمین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

نوری که در بازی مقابل بنیادکار هشتمین گل فصلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند، مجموع گل های خود برای این تیم را به عدد 40 رساند.

نوری با این تعداد گل با رکورد گلزنی محمود خوردبین و ادموند بزیک برای پرسپولیس برابر شد. محمود خوردبین سرپرست فعلی سرخپوشان طی سال ها 48 تا 58 موفق به زدن 40 گل برای این تیم در بازی های رسمی شد. ادموند بزیک نیز در فاصله سال های 75 تا 80 با پیراهن پرسپولیس 40 گل در رقابت های رسمی به ثمر رساند. این 3 بازیکن سابق و فعلی پرسپولیس اکنون با 40 گل بطور مشترک در رده هشتم گلزنان تاریخ پرسپولیس قرار گرفته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)