پرسپولیس نیوز : مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: لیست ما برای ارسال به AFC آماده است و امروز این لیست را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهیم.

امیرعلی حسینی ، در خصوص ارسال لیست پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور این تیم در لیگ قهرمانان گفت: لیست ما آماده است و امروز لیست را به فدراسیون فوتبال می‌بریم تا از طریق فدراسیون این لیست به AFC ارسال شود اما موضوعی که مهم است این است که فرم‌ها و پرونده‌هایمان را برای ارسال به آسیا آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا موظف هستند حداقل 18 بازیکن و حداکثر 30 بازیکن معرفی کنند و اگر کمتر از 18 بازیکن معرفی شود به منزله کناره‌گیری از لیگ قهرمانان خواهد بود اما طبق روال خاصی که با روال معمولی آن فرق می‌کند می‌توانیم بازیکنانی که جدید جذب می‌شوند را به این لیست اضافه کنیم.

مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در پایان درباره آخرین وضعیت جذب اسماعیل ضرغام عراقی و الکسیس نورامبوئنای فلسطینی- شیلیایی هم افزود: طبق قانون علاوه بر سه بازیکن غیرآسیایی می‌توانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم و در صورتی که یکی از این دو بازیکن به پرسپولیس اضافه شوند بدون هیچ مشکلی نام بازیکن جدید به لیست پرسپولیس در آسیا اضافه خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)