پرسپولیس نیوز : 63 آتش نشان، برای پوشش امدادی بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران، میدان آزادی و مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقر می شوند.

مدیر منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: 63 آتش نشان، برای پوشش امدادی بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان، فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران، میدان آزادی و مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقر می شوند.

ˈمهدی داوریˈ بعدازظهر امروز (شنبه) افزود: به این منظور 16 دستگاه خودروی سنگین و عملیاتی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی و اطراف ورزشگاه از ساعت 16 روز یکشنبه تا پایان بازی و عادی شدن شرایط مستقر خواهند شد.

وی اظهار کرد: همچنین برای فراهم کردن ایمنی کامل در مدت بازی، هشت دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی نیز به همراه تجهیزات خاموش کننده در محوطه داخلی ورزشگاه آزادی برای امدادرسانی و پشتیبانی عملیات مستقر می شوند.

مدیر منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: ایستگاه 20 آتش نشانی نیز که همیشه در ورزشگاه آزادی مستقر است، در این دیدار به همراه دیگر نیروهای اعزامی آتش نشانی به تماشاگران امدادرسانی می کند.

داوری یادآور شد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، تمام ایستگاه های آتش نشانی در اطراف ورزشگاه آزادی نیز در حالت آماده باش کامل بوده و آمادگی اعزام نیروهای بیشتر برای امدادرسانی در این بازی را دارند.

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان، عصر روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)