مرجع خبری پرسپولیس : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با فولاد خوزستان از هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) وارد اهواز شد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 14:45 آخرین تمرین خود قبل از دیدار با فولاد را در تهران و در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کرد و با 17 بازیکن راهی اهواز شد.

 

بازیکنان و کادر فنی بلافاصله پس از انجام تمرین، عازم فرودگاه مهرآباد شده و آماده سفر به اهواز شدند.

میثاق معمارزاده، مسعود داستانی، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، شیث رضایی، محمد نصرتی، مهدی مهدوی کیا، سامان آقازمانی، علیرضا محمد، علی کریمی، مازیار زارع، حسین کنعانی، حسین بادامکی، مهرداد اولادی، جواد کاظمیان، وحید هاشمیان و هادی نوروزی، بازیکنانی هستند که تیم پرسپولیس را برای دیدار برابر فولاد همراهی می کنند.

حمیدرضا علی عسگری و ایمون زاید به دلیل سه اخطاره بودن، حسین هوشیار به علت مصدومیت از ناحیه انگشت، غلامرضا رضایی، مامادو تال، محمد نوری و امیرحسین فشنگچی به دلیل خستگی، مهرداد پولادی و آسمیر آودوکیچ به جهت حضور در بازی های آسیایی، غایبان پرسپولیس در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر هستند.

 

کاروان سرخپوشان پایتخت ساعت 17:45 از طریق فرودگاه مهرآباد با نیم ساعت تاخیر، تهران را به مقصد اهواز ترک کرد و در ساعت 18:40 وارد فرودگاه اهواز شد.

 

هواداران و دوستداران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعاتی قبل در سالن فرودگاه اهواز به انتظار تیم محبوبشان بی قراری می کردند.

هواداران سرخپوشان، با دیدن بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، حضور پرشور خود را با تشویق و حمایت خود نشان داده و اتوبوس حامل قرمزپوشان را از فرودگاه تا هتل محل اقامت آنها اسکورت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)