پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس گفت: ما وقتی تیم را تحویل گرفتیم که مسابقات در آستانه آغاز بود اما حالا همه چیز خوب پیش می‌رود و برای همه بچه‌ها جا افتاده است که در تمام بازی‌ها باید به پیروزی برسند و پیغام ما به سایپا و استقلال هم رسیده که منتظر نیم فصل دوم باشند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم نونهالان پرسپولیس در آخرین بازی خود که برابر دارایی نوین انجام داد به پیروزی 6 بر صفر دست پیدا کرد. در این بازی رضا کنشلو، مهدی مرادی و عالم‌کش هر کدام یک گل و علی خدایی هم سه گل به ثمر رساندند.

ضیاء عربشاهی که بعد از این بازی صحبت می‌کرد، در ادامه افزود: تیم من نسبت به ابتدای فصل 180 درجه عوض شده است. به بچه‌ها گفته‌ام که دیگر نتیجه‌ای غیر از پیروزی قابل قبول نیست. بچه‌ها هم به این درک رسیده‌اند که دیگر جایی برای مساوی و باخت نیست. آنها زحمت زیادی کشیدند و حالا به این شایستگی رسیده‌اند.

وی افزود: به گوش سایپا و استقلال هم رسانده‌ایم که در نیم فصل دوم منتظرشان هستیم. در نیم فصل اول هنوز روی بچه‌ها شناخت پیدا نکرده بودیم که بازی با استقلال انجام شد. در بازی با سایپا هم در حق ما ناداوری شد ولی حالا می‌خواهیم طوری نتیجه بگیریم که شایسته نام پرسپولیس باشد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در جمعه پیش رو، در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم نونهالان پارسیان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)