مرجع خبری پرسپولیس : با وجود آنکه پس از حضور دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس، هافبک شمالی این تیم وضعیت مناسبی ندارد اما تاکنون به پیشنهادات اماراتی ها جواب منفی داده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، تيم عجمان امارات كه چندي قبلي ضمن تسويه حساب جواد كاظميان او را در ليست اخراج قرار داد در صدد جذب ميثم بائو براي جانشيني كاظميان است. مسئولان عجمان از ابتداي هفته گذشته مذاكرات جدي خود را با ميثم بائو انجام داده و پيشنهاد مالي خوبي را براي جذب چند ماه او مطرح كرده‌اند.
پيشنهاد اوليه اين تيم اماراتي براي جذب هافبك شمالي پرسپوليس پرداخت 180 هزاردلار در قبال حضور 4 ماه بائو در اين تيم بوده است. عجماني‌ها كه وضعيت خوبي در ليگ امارات ندارند قصد دارند با جذب بائو سر و ساماني به خط مياني خود بدهند اما نكته جالب اينجاست كه ميثم بائو هنوز پاسخ اين پيشنهاد نداده و حتي او پيشنهاد عجمان امارات را رد خواهد كرد اين در حالي است كه با حضور علي دايي بائو وضعيت خوبي در پرسپوليس نداشته و طي چند هفته اخير ضمن قرار نگرفتن در تركيب اصلي تيم حتي از حضور او در تمرينات نيز ممانعت شده است.

 اما بائو بنا به دلايلي خاص و شخصي كه تمايلي به آشكار كردن آن ندارد پيشنهاد 180هزاردلاري عجمان را تا به امروز نپذيرفته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)