سرخ‌پوشان پایتخت در سریع‌ترین زمان ممکن توانستند دو برد پیاپی را در مقابل استقلال جشن بگیرند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند در فینال جام حذفی مقابل حریف سنتی‌شان جشن پیروزی بگیرند تا نه‌تنها در تاریخچه دربی به لحاظ برد برای اولین‌بار در تاریخ از استقلال پیش بیفتند، بلکه در شمار قهرمانی‌ها در جام حذفی هم بتوانند هم‌تراز حریف سنتی‌شان شوند و برای هفتمین‌بار بتوانند به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کنند.

رکوردشکنی در 38 روز!

پرسپولیس پیش از آنکه شب گذشته بتواند در فینال جام حذفی مقابل استقلال به پیروزی برسد، سوم اردیبهشت‌ماه 1402 در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر برابر حریف سنتی‌اش جشن پیروزی گرفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی که تا پیش از این مسابقه از شانس حداقلی برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم برخوردار بودند، توانستند با شکست دادن استقلال معادلات را به سود خود تغییر بدهند و در مسیر قهرمانی لیگ برتر قرار گرفتند.

شاگردان گل‌محمدی در فاصله 38 روز در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی توانستند مقابل استقلال 2 برد به‌دست بیاورند که در تاریخ دربی چنین مسئله‌ای بی‌سابقه است. آخرین‌بار در دهه 1350، پرسپولیس توانسته بود در فاصله 48 روز مقابل تاج (استقلال) دو برد را در لیگ منطقه‌ای به‌دست آورد اما حالا سرخ‌پوشان پایتخت رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)