نگاهی به جدول گلزنان، پاسورها و کلین شیت های فصل بیست و دوم مشخص می کند کدام نفرات لیگ تازه به پایان رسید برتر از دیگران بودند.

لیگ برتر بیست و دوم با فراز و نشیب‌های زیاد خودش به پایان رسید و در پایان در جدول گلزنان، ارسال‌کننده پاس گل ها و دروازه بانانی که توانستند بیشتر از بقیه دروازه تیم شان را نجات بدهند مشخص شد کدام نفرات نسبت به سایرین برتر بودند.

بین دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس با ۱۸ کلین شیت بهترین آمار را از خود بر جای گذاشت بعد از او حسین پورحمیدی از آلومینیوم اراک بود که با ۱۷ کلین شیت توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد.

اما در جدول گلزنان شهریار مغانلو که از ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به تیم سپاهان پیوست با ۱۳ گل زده آقای گل لیگ برتر بیست و دوم شد. مغانلو 6 پاس گل هم داد تا با مجموع تاثیرگذاری روی 19 گل تاثیرگذارترین بازیکن لیگ باشد.

در جدول پاس گل ها نیز ریکاردو آلوز از تراکتور با ۱۳ پاس گل جایگاه اول را به خود اختصاص داد و پس از او مهدی ترابی با ۸ پاس گل از پرسپولیس در رتبه دوم قرار گرفت. ترابی 7 گل نیز زد و با تاثیرگذاری روی 15 گل در رده سوم تاثیرگذارترین بازیکنان کل لیگ قرار گرفت.

در جدول نهایی لیگ برتر بیست و دوم تیم پرسپولیس با ۶۶ امتیاز به رتبه اول دست پیدا کرد و سپاهان و استقلال به ترتیب با امتیازات ۶۵ و ۶۲ در مکان های بعدی قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)