خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برابر سپاهان نیز تن به شکست داد تا نتایج ضعیف این تیم پرهوادار تاریخی تر شود.

 

تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در حضور 7100 تماشاگر ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مانوئل ژوزه برابر میزبان خود تن به شکست دو بر صفر دادند.

عادل کلاه کج و جواهیر سوکای در دقایق 51 و 72 گل های سپاهان را به ثمر رساندند.

مانوئل ژوزه در نیمه دوم این دیدار برای جبران نتیجه دو مهاجم خود ایمون زاید و محمد قاضی را وارد بازی کرد و بازی سازان خود را از بازی خارج کرد.

 

این چهارمین شکست پرسپولیس در  لیگ برتر است. این تیم در هشت هفته گذشته پیروز نشده است. سرخپوشان در این فصل فقط یک پیروزی در هفته اول به دست آوردند و اکنون با یک برد، 4 تساوی و 4 باخت و 7 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند. سپاهان با 17 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا به رده دوم صعود کرد. نفت تهران با 18 امتیاز صدرنشین است.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به جواد کاظمیان، هادی نوروزی و مهرزاد معدنچی از پرسپولیس و جالوویچ و محمدرضا خلعتبری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

پرسپولیسی ها از ابتدای لیگ برتر هشت بازی است که رنگ برد را ندیده اند  و فقط متحمل شکست و تساوی شده اند. آنها از ابتدای لیگ برتر تنها 5 گل به ثمر رسانده اند و در 6 بازی اخیر با یکی از قوی ترین خط حمله های لیگ تنها یک گل به ثمر رسانده اند و رکوردهای ضعیف خود را دست نیافتنی تر می کنند!

ترکیب تیم پرسپولیس : نیلسون ، سیدجلال حسینی ، محسن بنگر ، علیرضا نورمحمدی ، مهدی مهدوی کیا(ایمون زاید 63) ، میثم نقی زاده ، مهرزاد معدنچی( محمد قاضی 62) ، حسین ماهینی(حمید علی عسگر45) ، محمد نوری ، جواد کاظمیان و هادی نوروزی

سرمربی : مانوئل ژوزه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)