پنج شنبه 27 فروردین(19:42)

مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال پرسپوليس با شكست 2 بر يك برابر استقلال اهواز فرصت قرار گرفتن روي سكوي سوم را از دست داد.

اين ديدار در ورزشگاه تختي اهواز به قضاوت يداله جانبازي از ساعت 17:15 برگزار شد.
ابراهيم توره در دقيقه 53 از فاصله 35 متري براي پرسپوليس گلزني كرد؛ اما استقلال اهواز در دقيقه 73 توسط هادي حنيفر به گل رسيد و در پنجمين دقيقه از وقت هاي تلف شده محمد فعال گل برتري تيم اهوازي را به ثمر رساند.
جهانبازي در اين ديدار بهادر عبدي، مازيار زارع و علي كريمي از پرسپوليس و دغاغله از استقلال اهواز را با كارت زرد جريمه كرد. زارع در دقيقه 86 با گرفتن دومين كارت زرد از بازي اخراج شد.
با اين نتيجه پرسپوليس بخت سوم شدن در ليگ را از دست داد و براي حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا بايد قهرمان يكي از دو جام حذفي و فصل جاري ليگ قهرمانان شود.

 موقعيت‌هاي خطر‌ناك تيم استقلال اهواز توسط عبدالهادي خنيفر در دقايق30، 75 و 80 و مهدي دغاغله در دقايق 25 و 59 و محمد فعال در دقايق 65 و 84 به وجود آمد.

موقعيت‌هاي خطر‌ناك تيم پيروزي تهران توسط كريم باقري در دقيقه 40 و مازيار زارع در دقيقه 70 و ابراهيم توره در دقيقه 81 و محسن خليلي در دقيقه 84 به وجود آمد.

تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقیقه 50 ابراهیم توره از میزبان خود پیش افتاد. گل زیبای ابراهیم توره با یک شوت از فاصله ی 30 متری خط دروازه با ثمر رسید. در دقیقه 75 مسابقه نیز محمد فعال گل تساوی تیمش را روی اشتباه مسلم علیرضا حقیقی به ثمر رساند.

در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال اهواز مازیار زارع با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. در لحظات پایانی مسابقه نیز تیم استقلال اهواز دومین گل خود را به ثمر رساندتا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد و شانس کسب سومین سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای پرسپولیس از دست برود.

تعويض‌هاي دو تيم در دقايق اوليه نيمه دوم با به ميدان آمدن مازيار زارع به جاي كريم باقري براي پيروزي و محسن حيدري براي استقلال اهواز انجام شد كه مصطفي رسولي به جاي ميثم كاظم و مهدي دغاغله به جاي مصطفي بيژني هر دو در دقيقه 60 براي استقلال اهواز و ايوان پترويچ به جاي بهادر عبدي در دقيقه 87 ‌براي پيروزي به ميدان آمدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)