مرجع خبری پرسپولیس : پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بر اساس معاينه‌هاي انجام شده شكوري و زارعي به سه روز استراحت نياز دارند.

فريد زرينه اظهار داشت: خوشبختانه آرفي زودتر از موعد مقرر به شرايط آرماني رسيده است و امروز سعي كرديم با تستي او را در تمرينات گروهي شركت دهيم. خوشبختانه در پايان تمرين وقتي از او سئوال كرديم هيچ دردي نداشت و مي‌توانم بگويم زودتر از موعد مقرر مصدوميت آرفي برطرف شده، اما در رابطه با اين بازيكن عجله نمي‌كنيم و او را تحت نظر داريم.
وي افزود: مصدومان حال حاضر پرسپوليس، مجتبي زارعي و ابراهيم شكوري هستند كه اين دو نفر با معاينات انجام شده نياز به سه روز استراحت دارند و سعي مي‌كنيم در اين سه روز تمرينات كم فشار براي آنها در نظر بگيريم.
زرينه در خصوص عليرضا حقيقي كه پس از بازي با پيكان گفته مي شد انگشتش شكسته؛ گفت: ‌با توجه به دردي كه حقيقي پس از بازي با پيكان داشت احتمال شكستگي مي‌داديم اما از دست او MRI گرفتيم و متوجه شديم او دچار ضرب‌خوردگي شديد شده است.
وي تاكيد كرد: حقيقي در حال حاضر مشكلي ندارد و از فردا مي‌تواند تمرينات پرفشار خود را آغاز كند و البته او فعلا كمي درد دارد كه امري طبيعي است و بايد دست خود را بسته نگه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)