شکست در زمین ارواح

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس هفته دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را با شکست پشت سر گذاشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه خالی آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان مسابقه با نتیجه سه بر دو به نفع سپاسی به پایان رسید.

 

 

امیرحسین فشنگچی ابتدا در دقیقه 15 پرسپولیس را پیش انداخت سپس عباس محمدرضایی برای سپاسی در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.

 

رضا حقیقی پنالتی که محسن بنگر مرتکب شده بود را در دقیقه 76 وارد دروازه کرد تا فجری ها پیش بیفتند و با گل دقیقه نود محمدمهدی نظری به گل سوم دست یابند. محمد قاضی در دقیقه 92 توانست بازی را به نتیجه سه دو برساند و در نهایت مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

 

سعید بخشی زاده قضاوت این مسابقه را به عهده داشت و به جلال حسینی از پرسپولیس و محمدمهدی نظری از فجر کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس 91 خیلی زود در هفته دوم نخستین شکست خود را تجربه کرد تا آنهایی که منتظر شکست این تیم  بودند آماده ارائه تیترهای رنگارنگ خود شوند!

 

 

 

ترکیب پرسپولیس:  شهاب گردان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حمید علی‌عسگر( 74 محمد نوری)، حسین ماهینی، روبرتو سوسا، سامان آقازمانی، علی کریمی، امیرحسین فشنگچی( 59 جواد کاظمیان)، کریم انصاری‌فرد( 64 محمد قاضی)

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب فجرسپاسی: وحید شیخ ویسی، سعید قزلکچی، خالق شفیعی( 40 دیگو ماکزیما)، محمد آفند، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی( 83 امید خلیلی)، حمید جوکار، مجتبی ترشیز، محمد مهدی نظری و بابک لطیفی( 61 بابک لطیفی)

سرمربی: محمود یاوری

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)