پرسپولیس نیوز : وینگو بگوویچ گفت:یحیی فیلم های زیادی از سپاهان دیده و آشنایی کاملی از این تیم دارد.

وی که روز پنجشنبه در تمرین تیم پرسپولیس حضور داشت درباره وضعیت آمادگی سرخپوشان برای بازی فینال جام حذفی اظهار داشت:من فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس از آمادگی خوبی برخوردارند.آنچه من در تمرین دیدم نشان دهند این مساله است که انگیزه بالایی میان بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و  همین اراده می تواند در مسابقه روز یکشنبه به تیم کمک زیادی بکند.

وی ادامه داد:از سوی دیگر،یحیی گل محمدی هم به خوبی از وظیفه سنگینش در این بازی باخبر است.او برای این مسابقه برنامه ریزی کرده و در فینال جام حذفی یک پرسپولیس با برنامه و طرح از پیش تعیین شده را خواهید دید.

بگوویچ درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی عنوان کرد:در تمام کشورها،جام حذفی جام شگفتی هاست و نمی شود مسابقات را پیش بینی کرد.به نظر من یکی از زیباترین مسابقات فصل فوتبال ایران در راه است.امیدوارم پرسپولیس در این مسابقه به پیروزی برسد.

وی درباره سیستم بازی سپاهان در این مسابقه گفت:فکر می کنم کرانچار از همان روش معروف 2_4_4 خود در این بازی هم استفاده کند.حتی اگر او بخواهد تغییراتی در سیستم و نحوه بازی تیمش هم بدهد،آن قدرها محسوس نخواهد بود.قطعا یحیی خودش بهتر می داند با این روش بازی سپاهان چگونه باید مقابله کرد.او فیلم های زیادی از سپاهان دیده و آشنایی کاملی از این تیم دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)