خبرگزاری پرسپولیس : فردا پرسپوليس در حالي به مصاف ملوان خواهد رفت كه سيد جلال حسيني يكي از سه مدافع مركزي ثابت بازي هاي اخيرش را به دليل محروميت در اختيار نخواهد داشت.

 اين محروميت قطعا مانوئل ژوزه كه از هفته ششم ليگ كه با سه  مدافع مركزي تيمش را آرايش داده مجبور به تغييراتي در تركيب خواهد كرد.

در اين ميان اگر ژوزه بخواهد دوباره با خط دفاع سه نفره به ميدان برود مجبور است محمدرضا خانزاده مدافع جوان و ملي پوش خود را به جاي سيد جلال به بازي بفرستد و از آنجا كه كنعاني هم در ليست 18 نفره جايي ندارد ديگر گزينه اي براي بازي در مركز خط دفاع وجود ندارد.

از طرفي بعيد نيست مانوئل اين ريسك را متقبل نشود  و دست به تغيير سسيستم بازي تيمش بزند كه اين مساله قريب به يقين به نظر مي رسد.

چنانچه اين اتفاق بيافتد مانوئل احتمالا تيمش را با سيستم 2-4-4 به زمين خواهد فرستاد و احتمالا مهدوي كيا را به گوش  راست خط ‍

هافبك خواهد برد .در اين صورت اميرحسين فشنگي هم هافبك چپ خواهد شد و پشت سر اين دو بازيكن ماهيني و پولادي به عنوان مدافع راست و چپ انجام وظيفه مي كنند. در قلب خط دفاع نيز زوج بنگر- نورمحمدي شكل مي گيرد كه براي آنها در يك بازي رسمي  تجربه تازه اي خواهد بود.

براي مركز خط مياني در اين سيستم ظاهرا زوج  نوري-نقي زاده در كنار هم بازي مي كنند  و خط حمله هم مثل 4-3 بازي اخير با زوئج قدرتي ، سرعتي نوروزي – انصاري فرد آرايش داده مي شود.

يك احتمال ديگر هم وجود دارد و آن اينكه مانوئل سيستم 1-3-2-4 را براي تيمش برگزيند و در اين سيستم به غير از خط دفاعي كه مشابه سيستم قبلي است از مهدوي كيا  و نقي زاده به عنوان هافبك دفاعي بهره ببرد و در خط سه نفره مثلث تهاجمي  رضايي –نوري- نورزوي را به بازي بگيرد. در اين صورت انصاري فرد هم در راس خط حمله به ميدان خواهد رفت  و به نظر مي رسد اين تركيب محتمل تر از چيدمان قبلي باشد.

با اين حال بايد ديد با توجه به انجام بازي در خانه حريف و شناختي كه احتمالا كادر فني پرسپوليس از ملوان به دست آورده و البته توانايي و ميزان آمادگي بازيكنان ،مانوئل چه تغييراتي در تركيب تيمش مي دهد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)